MsSophie Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Lørdag har jeg og avkommet store planer om å labbe rundt i Legoland. Jeg kan regne med at køene ikke en gang er i nærheten av hva de pleier å være midt på sommeren.....kan jeg ikke? Noen med off-season-erfaring der ute? 0 Siter
Sør Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hei, Husk at du kan kjøpe varer for opptil 5000 kr i Danmark og importere dem til Norge. Du får momsen igjen i Danmark, og slipper å betale i Norge. I tillegg til "det vanlige", opptil 3 kg kjøtt (kylling og and er billig i DK), og 10 kg andre landbruksprodukter (derav 3 kg kjøtt). Det er billigere med rødvin i supermarkeder i DK enn på båten. Med vennlig hilsen 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Hei, Husk at du kan kjøpe varer for opptil 5000 kr i Danmark og importere dem til Norge. Du får momsen igjen i Danmark, og slipper å betale i Norge. I tillegg til "det vanlige", opptil 3 kg kjøtt (kylling og and er billig i DK), og 10 kg andre landbruksprodukter (derav 3 kg kjøtt). Det er billigere med rødvin i supermarkeder i DK enn på båten. Med vennlig hilsen Sponser du de 5000,- så er den grei den;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Var i legoland i september i fjor, men tors/fredag. Det var ikke noen køer, bortsett fra på noen legobåter, der det tok max 10 min i kø. Det var utrolig deilig - slapp å gå og tviholde på ungen for ikke å miste ham i menneskemengden, for den fantes ikke! Vi reiste lørdag morgen videre, og stoppet for å fylle bensin rett ved inngangen. Det så ut til at det var adskillig flere folk der da enn de to foregående dagene, men sikkert adskillig mindre enn i den vesrte feriestimen. God tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.