Sukk Skrevet 18. oktober 2000 Del Skrevet 18. oktober 2000 Hvorfor har alle psykofixere uten unntak en knall grønn..eller en knall oransje sofa inne på kontoret? Er det meningen at små sukk skal ligge strødd der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. oktober 2000 Del Skrevet 19. oktober 2000 Fargen på sofaen skyldes den offentlige fattigdom som ikke tillater at møbler kjøpt inn sent på 70-tallet og tidlig på 80-tallet kan skiftes ut med noe mer tiltalende. Små sukk lå nok mer strødd før i tiden da den psykodynamiske teori fortsatt hadde avgjørende innflytelse på ledende psykiatere. Nå brukes sofaen mest som lagerplass for stabler med papirer en burde kastet i forfjor eller til å slappe av på i overgangen mellom vanlig arbeidsdag og vakt. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 19. oktober 2000 Del Skrevet 19. oktober 2000 Fargen på sofaen skyldes den offentlige fattigdom som ikke tillater at møbler kjøpt inn sent på 70-tallet og tidlig på 80-tallet kan skiftes ut med noe mer tiltalende. Små sukk lå nok mer strødd før i tiden da den psykodynamiske teori fortsatt hadde avgjørende innflytelse på ledende psykiatere. Nå brukes sofaen mest som lagerplass for stabler med papirer en burde kastet i forfjor eller til å slappe av på i overgangen mellom vanlig arbeidsdag og vakt. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Må bare si det igjen: Du er en kuul fyr du ! Liker du Sjiraffer foresssten ? *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. oktober 2000 Del Skrevet 19. oktober 2000 Må bare si det igjen: Du er en kuul fyr du ! Liker du Sjiraffer foresssten ? *Klem* Jeg har liten erfaring med giraffer og har derfor et relativt nøytralt forhold til dem. Det ville muligens vært anderledes om jeg var ØNH-lege. Men de er vakre å se på film. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 19. oktober 2000 Del Skrevet 19. oktober 2000 Jeg har liten erfaring med giraffer og har derfor et relativt nøytralt forhold til dem. Det ville muligens vært anderledes om jeg var ØNH-lege. Men de er vakre å se på film. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Relativt morsomt svar da *fnis* fikk meg iaffal en god kveldslatter..god sovemedisin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.