Gjest Madeleine Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hei alle sammen. Skal nå slanke meg noen kilo,og har laget meg en liste på 1200 kalorier, fordelt utover dagen (300 til frokost). Hvordan er dette kaloriinntaket? Vet at man kan ødelegge forbrenningen av slanking, men dette burde da være passe? Eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det høres lite ut sånn umiddelbart. En fokusering på antall kalorier fører også fort til en usunn fokusering på mat. Hvis du også trener bør du ihvertfall spise mer, for å få noen effekt ut av treningen. Investering i trening gir null avkastning om du ikke spiser riktig -mange jenter spiser for lite til å få skikkelige resultater og gir dermed fort opp trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Det høres lite ut sånn umiddelbart. En fokusering på antall kalorier fører også fort til en usunn fokusering på mat. Hvis du også trener bør du ihvertfall spise mer, for å få noen effekt ut av treningen. Investering i trening gir null avkastning om du ikke spiser riktig -mange jenter spiser for lite til å få skikkelige resultater og gir dermed fort opp trening. Hei Seline. Tusen takk for svar, har bare et spørsmål til jeg: Hva synes du er passe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Tror det er sånn ca det de bruker på diverse slankekurs, som Grete Roede o.l. 1200-1500 kalorier daglig. Men husk at det ikke bare er det totale kalori-inntaket som teller, det har også mye å si hvordan du kombinerer proteiner, fett og karbohydrater, og hyppigheten av måltider osv. Du bør ikke være så opphengt i kalorier, men et ca-tall i begynnelsen for å komme igang er vel greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hei Seline. Tusen takk for svar, har bare et spørsmål til jeg: Hva synes du er passe? Det kommer helt an på hvordan du lever, trener osv. Det gjelder å spre måltidene utover dagen, og å ha nok energi til å trene. Mat er næring for at kroppen skal yte noe, også for å forbrenne fett. Seks små måltider per dag er ideelt, uten å telle kalorier. Og trening er essensielt i ethvert vektnedgangsprogram. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.