Gjest Miss77 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Huff... Har det så vanskelig for tiden. Jeg flyttet fra samboeren min for 2 mnd siden. Nå angrer jeg og vil så gjerne ha han tilbake. X`en min vet dette. Han sier at jeg har mye å bevise. Jeg har jo såret han dypt. Vet jeg har en TUNG jobb foran meg. Men tror det vil være verdt det. Bare det at jeg blir så deprimert... Har gått på Cipramil i et par år nå... Men blir likevel så deprimert. Var borte fra jobb på man. Hater at depresjonene skal gå utover jobben! Merker at jeg er så sliten nå. Har en gutt/mann som har hjulpet meg masse etter bruddet. Jeg må dessverre kutte ut han om jeg skal ha sjans til å få tilbake X`en. Hjelper ikke akkurat så mye på humøret det heller... Skjønner heller ikke hvor det er blitt av alle vennene jeg hadde... Føler meg litt ensom... Lyst til å bare legge meg ned og SOVE!!! Er så SLITEN! Bare et lite hjertesukk fra meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71209-deprimert-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hvorfor er det så om å gjøre å få tilbake exn? Hvordan kan du vite at han ikke bare vil hevne seg, og få deg til å krype rundt i evigheter for så å stikke? Å få forholdet på beina igjen betyr ikke at du skal gjøre all jobben aleine, ei heller at exn skal sitte å henge feiltrinna dine over hodet på deg i all evighet. Jeg tror, at om exn virkelig hadde vært interessert, så ville han tatt deg tilbake med en gang og jobbet sammen med deg om å skape ny tillit. Ikke satt seg på sin høye hest og sakt at du må bevise noe! Hvorfor det? Er HAN feilfri? Har han tenkt over hva som gjorde at du snubla i første omgang? Jeg tror du skal la ex være ex fremover, og jobbe deg igjennom depresjonen din. Få livet ditt tilbake på sporet igjen. Leve kun for deg selv og for at du selv skal ha det bra, være selvstendig og glad igjen :0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71209-deprimert-igjen/#findComment-345101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plus Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Føler virkelig med deg Miss77. Jeg stusser på et par ting i innlegget ditt. Du sier du ønsker ex'n tilbake, har sagt dette til han. Samtidig strever du med depresjon og har gjort det siden du var i ditt tidligere forhold med ex'n. Han vil du skal bevise ovenfor han hva du føler, i mine øyne gjorde du jo nettopp dette når du sa fra at du ønsket å være sammen med han. Det var en grunn til at det ble slutt mellom dere, dette bør du forsøke å huske nå. Vet at det er vanskelig, og mange (også jeg) har hatt tider hvor de lengter tilbake til det som var, men ofte så rammer virkeligheten deg med dobbel kraft når du er oppe i det igjen. Kanskje ønsker han å hevne seg på deg nå. Tenk igjennom konsekvensene Miss77. Forsøk å glem fortiden din og legg den der den hører hjemme. Det du har nå er en gutt/mann som ønsker å hjelpe deg både ut av depresjon og kjærlighetssorg, noe som virker veldig omsorgsfullt på meg. Dere har sammen mulighet til å bygge et nytt sett med minner og samle erfaringer sammen. Kjærlighetssorgen går sin gang og livet går faktisk videre. Grunnen til at det ble slutt vil alltid være der, det endrer seg ikke over natten. Tenk deg godt om før du tar noen drastiske valg i den situasjonen du er i nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71209-deprimert-igjen/#findComment-346042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.