Gå til innhold

Forandringer


Gjest Travel men effektiv

Anbefalte innlegg

Gjest Travel men effektiv

Eg ønsker å forandre kroppen min, bli tynnere og mere stram samtidig som eg vil ha mere overskudd.

vet at da må kostholdet forandres også, det jobber eg med.

eg jobber mye derfor er det vanskelig å få tid til ordentlige gode treningsøkter til faste tider, har jobbet som en gal for å finne tid og nå her eg laget en plan.

mandag: 07-08 løpe som oppvarming i 12 min, og etterpå gå gjennom velkt programmet mitt.

torsdag: cross trainer 20 min, gå gjennom vekt programmet igjen.

Fredag: samme som torsdag?

vet at man egentlig skal la det gå en dag mellom hvær gang man trener, vil ikke skade kroppen og gjøre den verre en den allerede er heller.

hva er mest ideelt av å trene samme opplegget torsdag og fredag ettermiddag (eneste gangen eg har tid, da har eg 2 timer minst) eller trene bare ene dagen og heller gå å svømme den ande?

tenkte også å gå litt små turer inneimellom, så mye eg klarer å få presset inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ta hele styrkeprogrammet på mandagen, men dele det i to torsdag og fredag? Tre dager i uken for hele kroppen er i meste laget og kan gå utover effekten.

Hvis du deler opp øvelsene over to dager kan du også bruke mer tid på hver muskelgruppe, noe som også vil gi bedre resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...