Gjest Party girl sometimes Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 er det noen her som vet hvor mangen kallorier det er i en smirnoff ice? skal gå ned i vekt, men må ha det litt gøy også, så eg tenkte å forbrenne ekstra mye dagen før, dagen og dagen etter at eg har drukket. er ikke glad i vin og øl, hvilken alkoholholdig drikk har ferrest kalorier?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulania Batara Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 alkohol generelt hr vel en del kalorier. Men er du på fest så danser du de vel kanskje av deg uansett? Eller spyr de opp dagen etter..ehh..hvis du drikker for mye? så kos deg du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Alkohol inneholder uansett vanvittig masse kalorier. Nå er det jo slik uansett at noe gøy må man unne seg under en slankekur, så en fest i blandt går vel greit, men dersom du har tenkt å drikke alkohol ca hver helg kan du bare la være å slanke deg - da holder du i beste fall bare vekten som den er. Skal du først drikke er ren sprit det som inneholder minst kalorier. Blander du med sukkerfritt blandevann (light-bruser e.l.) er det vel det "sunneste" du kan få. Smirnoff Ice aner jeg ikke kaloritallet på, jeg skjønner ikke hvorfor du trodde noen visste det, men jeg kan garantere deg at det er masse sukker i det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror at.... Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Alkohol inneholder uansett vanvittig masse kalorier. Nå er det jo slik uansett at noe gøy må man unne seg under en slankekur, så en fest i blandt går vel greit, men dersom du har tenkt å drikke alkohol ca hver helg kan du bare la være å slanke deg - da holder du i beste fall bare vekten som den er. Skal du først drikke er ren sprit det som inneholder minst kalorier. Blander du med sukkerfritt blandevann (light-bruser e.l.) er det vel det "sunneste" du kan få. Smirnoff Ice aner jeg ikke kaloritallet på, jeg skjønner ikke hvorfor du trodde noen visste det, men jeg kan garantere deg at det er masse sukker i det. tror det er samme alkohol innhold i smirnoff ice som i vanlig øl,pr. 100g øl(ca. 1 dl)er det 40 kcal(i 1 dl. lettmelk er det 44 kcal).Men husk dette er jo ikke sunt i forhold som til melk da...selv om det er mindre kalorier... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.