Gå til innhold

Er det vanlig at voldtekt og mishandling lager så store skader?

Anbefalte innlegg

Han jeg elsket og som jeg var sammen med i 10 år, ødela meg. Nå er det mange år siden jeg klarte å komme meg vekk, men føler meg enda helt ødelagt som menneske.

Har gått i terapi i 7 år nå. Kan jeg ha noe håp om å bli "normal" igjen? Føler enda ikke at jeg "eier" denne kroppen, den har ikke noe med meg å gjøre! Jeg syns det er utrolig smertefullt å leve i perioder, da glir jeg inn i psykosen, fordi verden rundt bare blir så altfor mye!

Psykosen er vond den og, men jeg kjenner den, den er min, den er kontrollerbar, det er ikke rl.

Kunne jeg bare få være i fred for alles krav, da kunne jeg leve på mine egne premisser. Men bare tanken på ansvar gjør meg fysisk syk! Jeg er voksen, men ønsker å leve som et barn. Er jeg alene om å ha det sånn? Er det uvanlig at mishandling og seksuell vold får så store følger?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...