Gjest Bluegirl Skrevet 19. oktober 2000 Del Skrevet 19. oktober 2000 Jeg lurer på om det er noen som har noen erfaringer om disse medisinene i forbindelse med sosial fobi? Jeg skal nemlig begynne med en av de snart, men jeg må innrømme at jeg er litt skepisk med hensyn til alle bivirkningene.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. oktober 2000 Del Skrevet 19. oktober 2000 Du får vurdere mulige bivirkninger mot den "bivirkning" det er å ha sosial fobi. Om det skulle bli verre med enn uten medisiner, har du jo muligheten til å slutte med dem. Dessuten vil du da vite med deg selv at du har prøvd det. Inntil du har prøvd det ut, må du leve i uvisse om hva som er best for deg :-) Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.