jacob Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Hva er oddsen for at det smeller på onsdag? (Får jeg 3-4 i odds er jeg villig til å satse en hundrings). 0 Siter
dewey Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Onsdag blir det å sitte her inne med gardinene rullet ned og internettkontakten dratt ut av veggen. Ikke av terrorfrykt eller liknende, men fordi jeg ikke orker å få med meg noen av de patetisk-svulstige minnesmarkeringene som kommer til å flimre gjennom radiobølger og sånt helt fra USA og hit *spyyyy* Som en av de intervjuede New Yorkerne i Aftenposten søndag sa: Holde seg innendørs og prøve å unngå amerikanske flagg den dagen. Og om det kommer til å smelle? Vel, ganske mange mennesker i verden lider under USAs bombing her og der hver måned, jeg er mer bekymret over at dette faktisk FORTSETTER og til og med kommer til å tilta (i en krig mot Irak) enn om noen fjerne bin Laden-tilhengere prøver å skyte litt sånn som på 4. juli. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Smakløse gamle gubber skal være i seng før kl 23...så svusj i seng med dere! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Sjekket Unibet men fant ikke noen odds. Jeg vil tro at noen smell ikke gir spesielt høy odds. 0 Siter
Gjest Du tapte Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Jeg vedda med deg, men fikk ikke gitt beskjed i tide. Gi meg e-postadressa di, så skal jeg sende deg kontonummeret mitt. 0 Siter
jacob Skrevet 12. september 2002 Forfatter Skrevet 12. september 2002 Jeg vedda med deg, men fikk ikke gitt beskjed i tide. Gi meg e-postadressa di, så skal jeg sende deg kontonummeret mitt. Der kan du se; hadde du vært en ekte gambler så hadde du vært noen kroner rikere nå, men den gang ei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.