Gjest meg i dag Skrevet 20. oktober 2000 Del Skrevet 20. oktober 2000 Har brukt lykkepillen noen måneder. Har også kjøpt lyskasse, kan dette kombineres ukritisk? Har stilt spm. tidl. uten å få svar, setter pris på tilbakemelding nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg i dag Skrevet 20. oktober 2000 Del Skrevet 20. oktober 2000 beklager, ser nå at jeg har fått svar før:-B! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2000 Del Skrevet 20. oktober 2000 Jeg kopierer mitt svar til deg datert 12.oktober: Det kan være en fin kombinasjon som forsterker effekten. Du har intet å tape på å prøve. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.