Gå til innhold

måtte få veninnen min innlagt...

Anbefalte innlegg

er helt knust....måtte få politiet til og komme og hente veninnen min og barna hennes...hun har gitt tydelig utrykk i hele dag at nå skulle hun ta livet av seg...jeg greide ikke sitte meg dette alene og alle råd jeg gad ville hun ikke høre på...så ikke annen mulighet til og kontakte politiet...helt jævlig...tenker sånn på barna hennes...hvor jævlig de må ha det nå...dette er vondt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72028-m%C3%A5tte-f%C3%A5-veninnen-min-innlagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg får ikke dette ut av hodet...sitter og analyserer alt om og om igjen...skulle så gjerne gjort noe annet for og skjerme barna,men vi bor 60 mil fra hverandre...ble så redd i dag for jeg vet at hun hadde gjort det om ikke hun hadde blitt innlagt...tankene mine er hos barna...

jeg får ikke dette ut av hodet...sitter og analyserer alt om og om igjen...skulle så gjerne gjort noe annet for og skjerme barna,men vi bor 60 mil fra hverandre...ble så redd i dag for jeg vet at hun hadde gjort det om ikke hun hadde blitt innlagt...tankene mine er hos barna...

Hvis du ikke hadde gjort som du gjorde så hadde de kanskje fått det enda verre, ved at de mistet moren sin for godt. Nå er det bare for en peridoe får vi håpe.

Er barna hos familie da? Vet du det?

Annonse

Føler med deg!

Kan ikke si noe annet akkurat nå. Tar tid å fordøye slikt.

de er i beredskapshjem...politiet sa til de at mammaen var syk og måtte på sykehus og at de måtte bort en stund...jeg har nakket med politiet og veninnen min har frigitt de fra taushetsplikten så jeg får snakke med barna om de trenger og snakke med noen de kjenner...de er nettopp flyttet og kan ikke si resten av fam er så hjelpsom...

de er i beredskapshjem...politiet sa til de at mammaen var syk og måtte på sykehus og at de måtte bort en stund...jeg har nakket med politiet og veninnen min har frigitt de fra taushetsplikten så jeg får snakke med barna om de trenger og snakke med noen de kjenner...de er nettopp flyttet og kan ikke si resten av fam er så hjelpsom...

fikk mld av henne nå...hun takket meg og var glad for at jeg reddet livet hennes...nå sitter jeg bare her og griner av glede,lettelse og presset fra i dag...

Gjest turbolator

fikk mld av henne nå...hun takket meg og var glad for at jeg reddet livet hennes...nå sitter jeg bare her og griner av glede,lettelse og presset fra i dag...

så klart har hun det..var vel det hun ville oppnå hele tiden..at politiet skulle komme å få henne lagt inn..får håpe for barnas skyld at hun lærer å ta ansvar for seg selv og kontakte legevakten selv, neste gang..

men dette innlegget blir jeg vel utestengt for, tenker jeg.

HEI BEIB

har fulgt med på tråden,men har ikke visst hva jeg skulle si.

Men jeg har tenkt på deg,og er veldig glad for å høre at allt er bra:=))

Gode ønsker fra

Jeg synes det var utrolig tøft gjort av deg.

Istedet for å lukke øynene som mange ville ha gjort, tok du tak i situasjonen. Trengs mot til sånt!

Jeg hadde satt stor pris på det. om ikke der og da, så senere når jeg hadde blitt friskere..

eh.. X-en fikk meg faktisk innlagt engang.. jeg var bare glad til, så slapp jeg å tenke på når jeg skulle ta livet mitt..

klemz til deg!!

Du har vært flink i dag.

Jeg synes det var utrolig tøft gjort av deg.

Istedet for å lukke øynene som mange ville ha gjort, tok du tak i situasjonen. Trengs mot til sånt!

Jeg hadde satt stor pris på det. om ikke der og da, så senere når jeg hadde blitt friskere..

eh.. X-en fikk meg faktisk innlagt engang.. jeg var bare glad til, så slapp jeg å tenke på når jeg skulle ta livet mitt..

klemz til deg!!

Du har vært flink i dag.

takk for oppmuntring og ros...har vært en tøff dag i dag...

Annonse

Flott at det ordnet seg for deg også, at hun ikke var sint lengre.

Du er sterk og klarte og holde hodet kaldt. En fantastisk innsats, du kunne ikke ha gjordt det bedre!

Klem fra

Celie

også kjent som

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...