faithful Skrevet 20. oktober 2000 Del Skrevet 20. oktober 2000 hei! det her har virkelig vært en helvetes uke, alt har vært helt bånn..det har jo så klart gått utover meg selv, hvis dere skjønner... men i dag er alt blitt bra, så jeg er ganske glad! (ikke tro at problemene med meg selv er fiksa..men d andre).. har en ganske bra dag:) men..noen av dere som har vært hos psykolog som kan fortelle meg litt om d? har fått time om to uker..er litt skremmendre liksom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nedia Skrevet 21. oktober 2000 Del Skrevet 21. oktober 2000 Hei faithful. Hm, jeg går hos psykolog. Det er ganske skummelt. Særlig i begynnelsen. Å sitte på en stol å snakke med en fremmed person om problemene sine. Det er viktig å ha i minnet at psykologen er der for å HJELPE deg, men at det kun er du selv som kan gjøre jobben. Psykologen kan hjelpe til og gjøre det litt mer ufarlig. Det funker vel greit nok for meg. Fint å ha en fast plass der jeg kan gjøre av dritten.... Snakke med noen som man aldri treffer til vanlig, og som ikke kjenner hverken vennene mine eller foreldrene mine. LYKKE TIL! oppmuntrende klem i fra ho 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 21. oktober 2000 Del Skrevet 21. oktober 2000 Hei faithful. Hm, jeg går hos psykolog. Det er ganske skummelt. Særlig i begynnelsen. Å sitte på en stol å snakke med en fremmed person om problemene sine. Det er viktig å ha i minnet at psykologen er der for å HJELPE deg, men at det kun er du selv som kan gjøre jobben. Psykologen kan hjelpe til og gjøre det litt mer ufarlig. Det funker vel greit nok for meg. Fint å ha en fast plass der jeg kan gjøre av dritten.... Snakke med noen som man aldri treffer til vanlig, og som ikke kjenner hverken vennene mine eller foreldrene mine. LYKKE TIL! oppmuntrende klem i fra ho KJære Nedia Fint at dere kan oppmuntre hverandre. Lykek til selv! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 21. oktober 2000 Del Skrevet 21. oktober 2000 Hei faithful. Hm, jeg går hos psykolog. Det er ganske skummelt. Særlig i begynnelsen. Å sitte på en stol å snakke med en fremmed person om problemene sine. Det er viktig å ha i minnet at psykologen er der for å HJELPE deg, men at det kun er du selv som kan gjøre jobben. Psykologen kan hjelpe til og gjøre det litt mer ufarlig. Det funker vel greit nok for meg. Fint å ha en fast plass der jeg kan gjøre av dritten.... Snakke med noen som man aldri treffer til vanlig, og som ikke kjenner hverken vennene mine eller foreldrene mine. LYKKE TIL! oppmuntrende klem i fra ho KJære Nedia Må bare si det en gang til. Det er fantastisk at du som egentlig jobber så tøft med deg selv også kan bidra med oppløftende innlegg til flere av de andre! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.