Gå til innhold

kjempet så lenge jeg klarte

Anbefalte innlegg

Kjempet så lenge jeg klarte, prøvde å være så snill jeg kunne. Men det ble aldri godt nok, alltid fant han feil på meg. Slagene var nå en ting, men all sarkasmen og latterliggjøringen tok helt knekken på meg. Jeg var aldri pen nok, ikke god til noe. Jeg fortjente alt jeg fikk, sa han.

Skulle ønske han virkelig tok livet av meg, jeg har ikke levd siden den siste voldtekten/drapsforsøket. Bits and pieces, det er alt som er igjen av meg. Jeg har forsøkt i alle disse årene å finne tilbake til meg selv, men jeg har ikke lykkes. Nå orker jeg ikke mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72444-kjempet-s%C3%A5-lenge-jeg-klarte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gi opp da!

Det er mange på dette forumet som har vært langt nede, men som har kommet seg videre og fått det bedre etterhvert. Det kan du klare også.

Du har mange kvaliteter, du er unik, du har mange muligheter, du kan få det så mye bedre.

Du har vært veldig uheldig, men det er stor sjanse for at du snart kan finne glede igjen, at du kan se på deg selv med stolte øyne igjen, slik du har grunn til!

Du har kjempet en tøff kamp, du er ikke i mål enda, men du nærmer deg, du kan finne tilbake til deg selv, tilbake til gleden og livet.

Du må bare ikke gi opp. Gi deg selv en sjanse. Hver dag er en gave, full av muligheter, bruk tiden du har foran deg på deg selv, se de små gledene, let etter positive ting, så er sjansen stor for at du vil få det gradvis bedre etterhvert :)

Klem fra

Bits and pieces er desverre det som blir igjen, når en har nådd bunnen.

Du må sette sammen bitene igjen, og det kan ta tid.

Du må nok ha en god porsjon tålmodighet, men tilslutt når du fram.

Du er vel borte fra ham nå, og for godt?

Konsentrer deg om deg selv og de små ting som kan gi glede framover.

Du er sikkert sliten.

Du trenger også noen å snakke med, og det håper jeg du har.

Ha det så bra som du kan.

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...