Gå til innhold

Har ingen behandlere å snakke med

Anbefalte innlegg

Gjest victoria80

I den uka her har jeg vært hos begge behandlerne mine.Han på VOPP og hun psykiatriske sykepleieren i kommunhelsetjenesten.Jeg har trappet ned tablettene mine til 1mg.Noe jeg ikke har sagt i fra,er at jeg merker at jeg har blitt mer urolig i det siste.

Om tirsdagen var jeg på VOPP,og da sa behandleren min at vi skulle avslutte for de han syntes at det var mange andre folk som trengte plassen mer enn meg.Dessuten var jeg inne i en positiv periode, noe som ikke er sant.Jeg tenkte at da har jeg hvertfall den psykiatriske sykepleieren å snakke med.

I dag var jeg hos henne, og på slutten av samtaletimen sa hun at vi måtte avslutte fordi dem fikk inn så mange nye folk som søkte etter å få snakke med noen så de hadde ikke kapasitet til å ta for seg alle som søkte.De hadde derfor fått beskjed om å avslutte flest mulige folk de snakket med fra før av.Dessuten sa hun at jeg hadde tilretteleggeren min på arbeid med bistand å snakke med.Hallo,hun er bare tilretteleggeren min som skal tilrettelegge arbeidssituasjonen min, og hun er ikke behandleren min.Så vi avsluttet i dag,og nå har jeg ingen behandlingstilbud lengre.Altså jeg har ingen behandlere å snakke med om mine problemer.Altså jeg har bare kjæresten min og dere her inne på doktoronline å betro meg til hvis det skal oppstå noen vonde tanker.

Nå føler jeg en enorm sinne og frustrasjon.Aller mest har jeg lyst til å slutte brått med tablettene og gi helt opp.Jeg gråter mye om dagene og tenker mange vonde tanker.Spesielt tenker jeg mye på det som skjedde i syden + at venninnene mine svikter meg.I det minste har jeg lært meg en ting, og det er å aldri stole på behandlerne jeg kommer til å få framover i tiden.De bare avslutter behandlingen før du vet ordet av det.

Til tirsdag skal jeg begynne på datakurs.Aetat har godkjent det,og jeg må innrømme at jeg gruer meg en del til for å begynne der.Heldigvis har jeg stor tro på at det kommer til å gå bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72584-har-ingen-behandlere-%C3%A5-snakke-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...