Gå til innhold

Hva er deffineringen av et sammenbrudd?

Anbefalte innlegg

hvor gale må ting være for at man kan kalle det et sammenbrudd?

hadde en episode her for en stud tilbake det eg ikke fikk sove, stod opp og bare begynte å gråte gråt mye så gikk eg ut en tur, fikk lyst til å dø og planla hvordan eg skulle ta livet mitt (ikke der og da altså!!) eg gikk tilslutt inn i huset igjen, gråt enda mer, hadde problemer med å sove, fikk ikke til å gråte mer enda eg ville, sovnet tilslutt på sofaen og da kjæresten min fant meg helt forskrekket latet eg som om alt var normalt og gikk og la meg i sengen hans igjen, var dette et sammenbrudd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72869-hva-er-deffineringen-av-et-sammenbrudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke en slik episode kan kalles et sammenbrudd (det JEG definerer som sammenbrudd)

For sånn kan jeg og gjøre midt i den verste PMSn.

Men om du har det slik ofte og med jevne mellomrom, ov VET at du ikke har PMS, så burde du snakke med noen og få litt hjelp til å finne ut av det.

Når jeg har sammenbrudd/hysterianfall er det helt umulig å plutselig late som om alt er ok ovenfor kjærsten. Et sammenbrudd er vel kjennetegnet av at man ikke har kontroll over følelsene sine, man klarer ikke å skjule noe sånt tror jeg. Men du kan jo være deprimert. Da hender det jo man gråter mye uten at man har sammenbrudd.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...