Gå til innhold

Nils Håvard Dahl, eller redakjsonen!!!

Anbefalte innlegg

Gjest REDD-og-USIKKER

Nå blir jeg nesten litt bekymra. Jeg mener, på alle de andre forumene må man betale for å få svar fra fagpersonene, med untak av på dette forumet. Men vær så snill, IKKE si at dere også har noe som helst slags planer om å innføre "betaling- 100 kr for svar". Skal dere det?? Håper ikke. Ville bare spørre, for jeg er redd jeg plutselig skal bli møtt med det på forsiden på dette forumet.

Dette er et forum som maaaaange av oss her inne trenger, og om det begynner å koste for å få svar....så tror jeg nok mange vil slutte. Og det er ikke bra, for vi trenger dette stedet, og det hjelper oss veldig mye (tro det eller ei) at du svarer og tar deg tid til oss, Nils H. Dahl. Jeg setter iallefall veldig STOR pris på alle svar jeg har fått (og evnt. vil komme til å få i fremtiden). Jeg trenger denne gratis-tjenesten her (ikke misforstå meg nå da), og jeg håper dere ikke gir etter de andre dere også. Og jeg tror nok ikke jeg er alene om dette(?).

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72908-nils-h%C3%A5vard-dahl-eller-redakjsonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Det er ganske utrolig at noe fortsatt kan være gratis, og med høy kvalitet :- )

Vi er mange som har fått litt "krisehjelp" som har berget oss gjennom vanskelige perioder, en form for hjelp som ikke gis noen andre steder. Evig takknemlig for det! Dessuten er ikke alle så heldige at de har noen fast terapeut, og de av oss som har det erfarer ofte at det kunne være nyttig med en terapeut nr. 2 for å bearbeide alt vi tidvis blir påført at den første... Nei, håper det fortsetter! Det er godt forum som fyller et tomrom i helsevesenet; psykiatrien er ikke akkurat overprioritert!

Nils Håvard Dahl, psykiater

De andre fagpersonene har på DOL er/har vært lønnet av Dr. Online som igjen har vært avhengig av reklameinntekter (bla. de forhatte pop-ups som mange av dere har klaget på).

Jeg har derimot hele tiden vært lønnet direkte fra Rådet for psykisk helse. Om du ser i høyre stolpe, ser du en link til dem.

Dere som er fornøyde med gratistjenesten, må gjerne fortelle det til Rådet f.eks. ved å sende dem en takkemail :-)

De andre fagpersonene har på DOL er/har vært lønnet av Dr. Online som igjen har vært avhengig av reklameinntekter (bla. de forhatte pop-ups som mange av dere har klaget på).

Jeg har derimot hele tiden vært lønnet direkte fra Rådet for psykisk helse. Om du ser i høyre stolpe, ser du en link til dem.

Dere som er fornøyde med gratistjenesten, må gjerne fortelle det til Rådet f.eks. ved å sende dem en takkemail :-)

Takk til NHD, til alle brukere av dette forumet og til Rådet for psykisk helse!

Disse sidene har reddet meg mer en en gang!

*Takkeklemmer til alle som vil ha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...