Camilla Skrevet 21. oktober 2000 Del Skrevet 21. oktober 2000 er så lenge siden jeg har skrevet på dette forumet nå. klarer ikke utrykke meg om maten, alt er bare så tåkete. tankene vil ut men jeg klarer ikke skrive dem ned. de ser annerledes ut inni meg, når de kommer ut tenker sikkert all; "hva faen..?" er ikke noe flink til å skrive, utrykke det jeg føler, men det er det eneste jeg har siden jeg ikke klarer å snakke med andre mennesker.. jeg bor på en instutisjon. når folk spør hva jeg "lider av" og jeg sier sf som et av problemene er det alltid sånn at sf`en ikke er så viktig som alt det andre. og det syns jeg er vanskelig for mg å høre. at det bare er et LITE problem, "bare å spise.bare å ikke spy. hva er problemet?" ville bare si hei og lykke til.tenker på dere alle, vi er i samme båten, vi må støtte hverandre. kommer til å skrive mer senere når jeg klarer å utrykke meg bedre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 21. oktober 2000 Del Skrevet 21. oktober 2000 Kjære Camilla Du beskriver veldig godt hvorledes det er å ha en spiseforstyrrelse og mange i din situasjon opplever det du gjør i forhold til andre. Få vet og skjønner hvor mye en spiseforstyrrelse kan forringe livskvaliteten ...ja, hva det dreier seg om. Håper noen av de ansatte skjønner hva det dreier seg om og at du får hjelp! Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.