ulva Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det finnes faktisk ikke håp! Om jeg bare kunne få slippe å lide mer - orker ikke å kjempe meg gjennom flere dager! Enda to uker til MR og EEG, og det er ikke engang sannsynlig at de finner noe! Så langt har vi bare fått svar på de første blodprøvene, som viser at jeg fortsatt produserer alt for lite østrogen - selv med et østrogentilskudd - og dessuten har en heterozygot mutasjon på CYP2D6. Kan altså omsette legemidler normalt...men det stemmer ikke. Det kan jeg faktisk ikke - jeg tåler ikke psykofarmaka i det hele tatt. Jeg tåler faktisk INGENTING som virker på nervesystemet. Verken anti-psykotika, anti-depressiva eller anti-epileptika. Ikke sovemedisiner eller beroligende medisiner heller, for den saks skyld. Et eller annet sted er det noe riv ruskende galt; det er vi skjønt enige om nå. Men hva? Sitter her og tenker at det må være min egen skyld, på en eller annen måte. At jeg bare innbiller meg alt sammen. Jeg tør ikke lenger håpe på at de skal finne noe som kan forklare alt; fra medisin-intoleransen til de sterke rygg- og muskel-smertene og de livslange søvnforstyrrelsene mine. En hvilken som helst forklaring er bedre enn å ikke vite! Jeg innser jo at dersom denne utviklingen fortsetter, har jeg ingen fremtid! Psykisk lidelse eller ikke - kroppen min skranter så mye at jeg uansett ikke klarer en vanlig dag, p.g.a. søvnmangel, smerter, svimmelhet...Har problemer med å få i meg mat og holde på den, har problemer med å sovne eller å holde meg våken, har problemer med å koordinere bevegelser, med å orientere meg p.g.a. forvirring og svimmelhet...Mange dager MÅ jeg ganske enkelt bli hjemme. Jeg er ikke i stand til å ta vare på meg selv utenfor hjemmet i mange timer. Og kommer jeg meg ut, er det slettes ikke sikkert at jeg kommer meg hjem igjen. Har blitt sittende på skolen, uten å kunne bevege meg noe sted p.g.a. så sterke smerter - har blitt gående rundt i timesvis fordi jeg ikke vet hvem jeg er eller hvor jeg er. Dette kan ikke fortsette. Vi MÅ bare finne ut av det! Men hva - HVA ER DET??!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73123-hva-er-galt-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lina1365380363 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei-ulva! Det er meg, igjen.....Nå er du vel lei meg.......Går ut fra du er den samme som innlegget under Men... Først og fremst må du stole på at de undersøkelsene som blir tatt av deg, er riktig. Jeg lurer på, hvordan reagerer du hvis du tar en tablett? Forvirring, svimmelhet, at du ikke vet hvor du er, kan KANSKJE bunne i noe av det psykiske du sliter med. Det er klart en blir utenfor når en ikke får sove. Hvis du er veldig anspent kan du få smerter i rygg og muskulatur.Hvis du ikke er det, vet ikke jeg hva det kommer av. At du ikke kan koordinere bevegelsene dine, vet jeg heller ikke hva er. Jeg har svart på innlegget ditt under men....... Orker du å svare på det idag, tror du? Bare hvis du vil, selvsagt. Masse hilsen og trøsteklemmer fra.......... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73123-hva-er-galt-med-meg/#findComment-361421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.