Gå til innhold

LEVER I EN LØGN?!


Nedia

Anbefalte innlegg

Lever fremdeles i en løgn, en løgn om at lykken er å være tynn.

Hva er egentlig tynn?!

Jeg vet ikke. Bare jeg klarer å gå ned noen kilo, da blir jeg kanskje tynn. Da vil liksom alt bli bedre.... Det verste er at jeg faktisk har troen på det, selv om at jeg vet at det ikke er fullt så enkelt.

Lever i to verdener, den "normale" verden og min verden. Inne i hodet mitt lever jeg mitt eget liv..... Tankene om maten lurer der bestandig, uansett hva jeg gjør og hva jeg skal gjøre. Og stemmen som sier at jeg ikke fortjener noe som helst.

Føler meg ensom. Har liksom gitt opp, har prøvd å forklare noen hvordan jeg har det, men de forstår ikke. Forrige time hos psykolog fikk jeg inndirekte beskjed om at hvis jeg ikke begynnte å snakke og samarbeide mere så var det ingen vits i at jeg kom dit. Sant nok det.

Savner å ha noen jeg kan stole på, noen som jeg kan ringe til når ting er fælt, en som jeg kan finne på ting sammen med. En person som kjenner både MEG og problemene mine. Som kjenner meg og som skjønner meg.

Men det er nok litt for mye forlangt......

Glad i dere. En stund siden jeg har skrevet her nå, men energien er ikke på topp :(

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Nedia

Jeg vet du sliter. Det er ikke for mye forlangt å ønske seg en person en kan stole på. Egentlig kan du jo stole på en psykolog, men det er selvfølgelig vanskelig for dere å komme videre hvis du ikke føler for"å åpne opp" eller gi vedkommende tilliit. Kan du kanskje forsøke det!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...