Gå til innhold

FU: Hvilke dol'ere savner du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Singularity

14

• Dorthe

7

• Kamilla

5

• Solsikke

4

Nei, det glemte du. Vanskelig?

Vi har jo ikke 20tusen, som han SKAL ha før vi får nøkkel, men jeg MÅ ha nøkkel idag! Men har kopi av en kommunal garanti som jeg fikk på sosialen til å lese gjennom.. lurte på å bare gi den til han, si at det er garantien.. Skal jeg tørre det?

Annonse

Vi har jo ikke 20tusen, som han SKAL ha før vi får nøkkel, men jeg MÅ ha nøkkel idag! Men har kopi av en kommunal garanti som jeg fikk på sosialen til å lese gjennom.. lurte på å bare gi den til han, si at det er garantien.. Skal jeg tørre det?

Ja, det hadde jeg gjort. Han er jo så sleip sjøl! Hvis han forstår det så får du late som du har vært dum og ikke forstått det.*LOL*

Annonse

Av de nickene jeg ikke har lagt merke til på en stund her på DOL (og hvis fravær jeg har fått med meg) kan nevnes:

Anea, Ann Marit, ArneAnd, Askepott, Barbie, Blomst, Blomsterbarnet, Celenne73, Cheerleader, Demo, Ditto, eam, haraKiri, tidligere Jente19, Khaos, Knøttet, LilleMy, Linda, Livato, Lykkeliten, Mette*, mon@mi, Nevermore, Polyanna, Prippen, Rainm@n, Rosanna, Runa, Shira, Simen, Stone, søkende, Tayzonia, Tuss@, Vera, Vincent, Yellow og Zena.

Tuss@ , Demo , mon@mi , Kirsa , Edvarda , Prippen ,Mette* , haba , cheerleader ,fnatten ,Polyanna , Sukk , Zena , Electr@ , Ta®zan ,leetha, og mange ,mange fler som var her for 3-4 år siden.... *sukk*

Birte , Ulven ,Mio ,Askepott , Demonia... Kommer nok snart på enda flere :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...