Gå til innhold

FU: Hvilke dol'ere savner du?

Anbefalte innlegg

Det er farlig lett å bli hekta på dette her, så kanskje de som har hoppet av var nødt til å sette foten ned før DOL-avhengigheten tok helt overhånd?

Det ender vel med at psykiateren må opprette en støttegruppe for avvenning.....

Helt enig! Dolforum var en medvirkende årsak til at livet mitt for en periode gikk i dass. Heldigvis er avhengigheten fullstendig borte nå :-)

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Singularity

14

• Dorthe

7

• Kamilla

5

• Solsikke

4

Åå når da? Hvor?

Finner faktisk ikke noe nyere enn:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1285693

...men jeg satt med inntrykket av at jeg hadde sett noe i forholdsvis nær fortid da jeg skrev det innlegget.

Mulig jeg husket feil, eller at jeg har hørt noe av en annen som jeg ikke husker nå.

Finner faktisk ikke noe nyere enn:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1285693

...men jeg satt med inntrykket av at jeg hadde sett noe i forholdsvis nær fortid da jeg skrev det innlegget.

Mulig jeg husket feil, eller at jeg har hørt noe av en annen som jeg ikke husker nå.

Nei nettopp, og det er fra i sommer, leenge siden.

Ingen andre du kjenner til som er orientert heller ?

Enkelte man blir litt bekymret for når de forsvinner uten å holde kontakten...

Nei, Flisa har heller ikke hørt noe, men hun skulle være lenge borte, sa ikke hvor lenge, det er på tide nå vil jeg tro? :)

Annonse

Av de nickene jeg ikke har lagt merke til på en stund her på DOL (og hvis fravær jeg har fått med meg) kan nevnes:

Anea, Ann Marit, ArneAnd, Askepott, Barbie, Blomst, Blomsterbarnet, Celenne73, Cheerleader, Demo, Ditto, eam, haraKiri, tidligere Jente19, Khaos, Knøttet, LilleMy, Linda, Livato, Lykkeliten, Mette*, mon@mi, Nevermore, Polyanna, Prippen, Rainm@n, Rosanna, Runa, Shira, Simen, Stone, søkende, Tayzonia, Tuss@, Vera, Vincent, Yellow og Zena.

Ann Marit har det i alle fall bare bra! Kan hilse til henne og si at hun er savnet, jeg ;)

Det er jo naturlig at man holder på slike hemmeligheter overfor de som har betrodd en de :-)

Ja, det er klart! Men jeg kan i det minste avsløre at jeg var Skrekk&Gru i den gjengen, altså den første med det nicket, ikke den som kaller seg det nå. Det er antagelig ingen bombe, da.

:o)

Annonse

Ja, det er klart! Men jeg kan i det minste avsløre at jeg var Skrekk&Gru i den gjengen, altså den første med det nicket, ikke den som kaller seg det nå. Det er antagelig ingen bombe, da.

:o)

Jeg husker at jeg gjettet at du var et av de nickene som dukket opp der, men ikke hvilket jeg trodde du var.

Ånei, slikt gjør jeg kun i ytterste nødsfall ;)

Skjønner når jeg tenker litt på det og ser det i din kontekst ;-)

Får håpe at det er andre som kjenner henne såpass godt at de kan telefonere og skaffe en kort tilbakemelding, eller at hun snart kommer tilbake og kan svippe innom her og hilse på oss selv :-)

Luv ju tu, eseltryne!

*suss*

Prøver du å få kontakt eller?

Så seg på nyhetene i går, der du tråkka på korte bein gjennom Oslos gater.....Hva gjorde du der forresten?

Cupfinalen er ikke før neste helg, vettu.......

Heia Oooooooooooooooooooddd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...