mcdoo Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Da barer det nedover igjen. Har vært hos legen i da. Fikk medisiner for sovevanskene mine... Går på tre medisiner for tre forskjellige ting nå, men alle har med hverandre å gjøre... Haldol for hikke, Cipramil for depresjon og Tolvon for søvnvansker... Merkelig, men det er en grei lege. Jeg kjefta på venninnen min i går... Sa at hun aldri stiller opp lenger og at jeg syns det var kjipt og med at hun har sagt hun alltid er der for meg... Så teit hun er... Npr jeg trenger henne mest så prioriterer hun andre ting. Tror vi er uvenner nå, for hun sa: "At du våger!" Men det kan kanskje være like greit. Er glad i henne og alt, men det er så vanskelig å bære på ting alene. Jeg sa at siden hun ikke var der for meg lenger så kunne hun like gjerne slutte å bry seg om meg... Håper hun gjør det, for jeg vil ikke hun skal gjøre det når det er på den måten. Jeg har det jævlig nå... Orker ikke mere... Jeg hadde lovt meg selv en dag her at jeg ikke skulle kutte meg, men i går klarte jeg ikke å la være... Angrer... Skal aldri gjøre det mer.. Unnskyld om du leser dette, lost&confuserd... Skal begynne å male igjen heller. Malte en dag... Det var helt okey... Nå er jeg lei... Må avslutte. Vi snakkes, kjære venner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73177-sukk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kozy Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 *holder lenge lenge legne rundt* vil så gjerne at du skal ha det bra...vet ikke hva jeg kan gjøre ..vet ikke om jeg får dratt i høstferien..får se.. godt å høre du maler litt.. det tar tidå venne seg til andre måter å få ut frustrasjonene...men vær så snill fortsett å prøve... vit at du alltid kan ringe eller sende mld eller hva som helst itl meg ok? er så kjempesuperglad i deg at du aner ikke! skulle gjort hva som helst for at du skulle hat det bra... *stoooooooooooooor klemz* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73177-sukk/#findComment-362527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mcdoo Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 *holder lenge lenge legne rundt* vil så gjerne at du skal ha det bra...vet ikke hva jeg kan gjøre ..vet ikke om jeg får dratt i høstferien..får se.. godt å høre du maler litt.. det tar tidå venne seg til andre måter å få ut frustrasjonene...men vær så snill fortsett å prøve... vit at du alltid kan ringe eller sende mld eller hva som helst itl meg ok? er så kjempesuperglad i deg at du aner ikke! skulle gjort hva som helst for at du skulle hat det bra... *stoooooooooooooor klemz* Tuuuuusen takk for svar. Har malt litt mer nå. Ei venninne kidnappa det første bildet mitt før å henge det opp hjemme hos seg... jeg ville hive det jeg... *sukk* Liker ikke bildene mine, men folk sier de er bra... Vet ikke helt hva jeg syns jeg... Jeg er ikke noe kunstner akkurat hvertfall... Jeg tenkte å ringe i dag og høre hvordan det blir i høstferien, men nå har jeg jo fått svaret mitt... Vet du når du har høstferie? Du skjønner det at jeg har jo neste fredag og må snart vite om du kommer for hvis ikke kommer jeg til Oslo en uke og må høre med tanten min at det er okey at jeg sover der... Tror kanskje jeg hadde et slags angstanfall i natt... Jeg lå lenge før jeg sovna. Tenkte på ting... Plutselig begynte hele meg å riste, hjertet slo som besatt og jeg sprang på do for jeg følte jeg måtte spy... Det var grusomt... Ikke det jeg hadde lyst skulle skje halv fire om natten... *sukk* Nå må jeg gå jeg, så vi snakkes en annen gang... Supermasse gla i deg, vennen! Takk for at du er til. *stor klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73177-sukk/#findComment-365677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.