Gjest Imodus Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Ref. mitt innlegg 16/9 ,nå er det gjort'. Snakket med Fylkeslegen på telefon idag. Hadde lest brevet mitt vedr dette at jeg ikke får hele journalen. De sender nå kopi av brevet mitt til psykiateren med anmodning om en kommentar. Har helt vondt i magen. Angrer nesten på at jeg satte det igang. Men hvordan skulle jeg ellers få det ut. Bare det ikke blir en masse drittslenging ut av dette. Mine erfaringer med fyren gjør at jeg ikke ville blir overrasket om han slang itor seg noen halvsannheter eller i verste fall usannheter om meg for å redde eget skinn. Når jeg nevnte redselen for fylkeslegen, ble det kalt paranoid tankegang. Får håpe de har rett! Hadde ikke trodd jeg skulle oppleve å blir nekta journalen heller jeg da. Så en LÆRER seg til å bli mistenksom dessverre. Bedre føre var.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73186-fylkeslegen-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.