Gå til innhold

Den "eldre" mannen...vil forumianerene være så snille å gi meg råd?


Vibeke

Anbefalte innlegg

Har et lite problem. Selv er jeg ikke mer enn 20, jeg går for øyeblikket på skole. Tar bussen hver dag. Buss-sjåfføren kjenner meg igjen, og hver dag hilser han og snakker til meg, vinker og sånne ting. Han er veldig sjarmerende og jeg har falt ganske bra for han allerede. Tror han er i 40-åra. Hva synes dere, blir dette "grisete?" Tror dere at de signalene han gir der(ikke sånn for å virke innbilsk, vil bare høre med dere der ute hva dere synes/tror) betyr at han liker meg også? Han pleier aldri å reagere sånn på andre passasjerer(sett bort fra sånne "gamle, hyggelige damer," med sin egen aroma og hele pakka, da), ingen av de andre som tar bussen daglig/jevnlig...

Hmmm, dette ble sikkert et teit innlegg....men om noen hadde vært så vennlige å svare litt seriøst, og ikke bare sånn "døh, æmh..hallo!*hehe*" opplegg...jeg mener det, han er virkelig søt, og jeg liker han kjempegodt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke de signalene han sender...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vibeke.Det er jo tydelig han liker deg godt,men det er jo vanskelig å si om han er interesert i å være sammen med deg.Han kan kansje være gift eller ha samboer?

Men det finner vel du ut etterhvert som du blir bedre kjent med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vibeke.Det er jo tydelig han liker deg godt,men det er jo vanskelig å si om han er interesert i å være sammen med deg.Han kan kansje være gift eller ha samboer?

Men det finner vel du ut etterhvert som du blir bedre kjent med han.

Han er i hvert fall ikke gift! Han har ingen giftering...

Av en eller annen grunn er det slikt en tenker over...*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Vil bare fullt ut støtte Prof. Grünfelds to utnerkede svar og formuleringer vedr. samme spørsmål på forum for seksualitet. Vil kun bemerke at han glemte en viktig egenskap i sin opplisting.....

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er for gammel for deg. Han kunne vært faren din. Det blir bare problemer for dere begge to. Du blir gammel før tida og han vil prøve krampaktig å holde seg ung. Det finnes mange unge gutter som passer deg bedre og dere kan bli gamle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Møyfrid

Han er i hvert fall ikke gift! Han har ingen giftering...

Av en eller annen grunn er det slikt en tenker over...*ler*

Hva foretrekker voksne, modne damer???? Unge eller "modne" menn? Fritt fram Vibeke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva foretrekker voksne, modne damer???? Unge eller "modne" menn? Fritt fram Vibeke :o)

Det vet jeg ærlig talt ikke..*s*

Jeg, for min del, liker best menn, ja, jeg finner meg så og si aldri jevnaldrende, de blir for lite modne, kanskje...

Liker best de med litt livserfaring, jeg, de som er stabile og trygge, de jeg er ganske sikker på å kunne stole på....

Aner ikke hvorfor...

Og nå må jeg jo si at jeg ble ikke forelska sånn ved første øyekast, det tok jo sin tid, og det var jo selvfølgelig ikke planlagt...:o) det bare ble sånn...ikke noe bevisst "åå, han ser ut til å være i passelig alder..." *s* For å være helt ærlig hadde ikke tanken slått meg, før jeg plutselig oppdaga at jeg var stormforelska i han...det tok meg litt tid å skjønne selv...

Jeg må si at han er en kjempehyggelig mann, og det er det jeg liker ved han...

De jeg har vært sammen med på min egen alder, de viste seg å ikke være så veldig modne av seg....

Voksne, modne damer har jeg inntrykk av at søker andre veien igjen. Det har vel noe med å ville tviholde på ungdommen, så forfengelige som vi hokjønn er generelt..*s*

Skal vedde på at når jeg kommer opp i 40 åra, hvis jeg fortsatt ikke er gift, at jeg vil prøve å finne meg et relativt ungt mannfolk...kanskje? Eller vil jeg fortsette denne glødende interessen for midtlivsmenn? Ikke vet jeg....

Jeg tviler heller ikke på at menn som begynner å komme litt opp i åra, liker at unge jenter faller for dem, og at de gjerne vil finne seg unge jenter...det blir vel muliggens av samme prinsipp som for damene, det...

Jeg håper i alle fall at uansett alder og valg, så er det av kjærlighet og ikke av andre årsaker....

En evig romantiker som jeg er...

Var dette et godt svar, Møyfrid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...