Gå til innhold

Etter 20 års taushet....

Anbefalte innlegg

Gjest mia maria

Jeg er en kvinne i 30 årene som endelig har turt å sette ord på overgrepene jeg opplevde i min barndom.Incest. Jeg blir svimmel bare jeg sier ordet.Jeg fortalte det til min fastlege og hun henviste meg videre til psykiater.Jeg har vært og er på randen av sammenbrudd, jeg trenger så desperat noen å snakke med NÅ.Etter 20 års taushet så er jeg i ferd med å sperenges innvendig.Likevel fårjeg til svar at ventetiden er MINIMUM 6 mnd hos behandler.Jeg lever i et vakum, det er meg her inne og alle de andre ute der et sted. Jeg står her på " vent" og håper at noen snart har tid til meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73267-etter-20-%C3%A5rs-taushet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flott at du har kommet så langt som du har nå.

Jeg kan bare ønske deg alt godt framover. Det trenger du.

Det er forresten forferdelig at ventetiden for behandling er så lang som du skriver.

Ikke gi opp, bruk dette forum når du har det vondt.

Det er det flere av oss som sliter som gjør.

Kjære deg=)

Jeg er snart 30 å i samme båt... Holdt det inne i snart 20 år.Nå,endelig har jeg klart å fortelle det til en venn.Har oppsøkt lege og psyk denne uka,men ventetida er uholdbar!

Skulle hatt din mailadresse,vil gjerne bli kjent med deg.Vi har noe til felles.Intr?

=)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...