Gå til innhold

må bare få ut litt sinne..

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ikke vært her inne på lenge nå, verken svart, lest eller skrevet noe selv..

Men nå kjente jeg det bare bygge seg opp inne i meg, og jeg er redd for å sprekke totalt.

Har endelig flyttet hjemmefra, til en folkehøyskole noen og tredve mil hjemmefra. Utrolig godt å komme seg vekk, men litt skummelt og - jeg ser for første gang hvilken makt pappa har over meg. Selv på korte 5-minutters telefonsamtaler, kan han få meg til å knekke totalt..

Ellers har jeg skadet beinet mitt, og må gå opp med krykker tre etasjer hver gang jeg skal til rommet mitt. Fikk smertestillende på tirsdag, men før det har jeg nesten ikke sovet på to-tre uker, så jeg er vanvittig sliten for tiden... Legene blir ikke helt enige om hav det er, om det DYP betennelser, indre blødninger, brist eller hva... Også jeg som hater leger da...

Har fått mange gode venner her allerede, selv om jeg faktisk ikke har vært her mer enn fire uker =) Men det å leve så tett tar også på... På tirsdag døde bestevenninna til ei av de jeg har mest kontakt med her, og jeg merket hvor mange minner det brakte fram, om ting med mamma, som jeg har prøvd å fortrenge. Men det gikk forsåvidt greit, inntil jeg snakket med pappa i går...

Flere venner av familien er så syke at vi nærmest bare venter på at de skal dø, for å si det brutalt... har spurt pappa om hvordan det går med dem jevnlig, men regnet med å få beskjed hvis det skjedde noe enten positivt eller negativt... Pappa ringte i går for å snakke litt økonomi, og så snakket jeg med broren min etterpå... Kom på å spørre om de jeg kjenner, og fikk et vsar jeg aldri hadde ventet... En av dem døde forrige uke, uten at jeg har fått vite det... Knakk fullstendig sammen, og klarer virkelig ikke forstå hvorfor pappa ikke har sagt noe til meg... noen foreslo at det kanskje var fordi han ville si det til meg face-to-face, men kan ikke få det til å stemme heller. I helgen var pappa bare 13 km. unna her, men ville ikke komme innom fordi jeg kanskje hadde en form for brennkopper i såret mitt på beinet (som i tilfelle ikke var smittsom). Hadde han skjønt hvor mye det betydde for meg å få vite det, hadde han kommet uansett smittefare...

Fatter han ikke at jeg ofte leser aftenposten,og dødsannonsene der, og lett kunne ha sett hennes annonse...fatter han ikke at det hadde gjort ennå mer vondt...?

Uff, dette ble mye rot og tull...

Vil avslutte med å si at jeg tenker mye på dere her inne, håper de jeg kjenner sier i fra hvis de er på besøk i sørlandsområdet =)

Kjempeglad i dere alle sammen... *store klemmer*

p.s. skal prøve å være litt flinkere til å svare folk i fremtiden...

Og, jeg har dekning på mobilen, det er kjempekos å høre fra folk...

p.s.2 Om åtte dager kommer jeg til oslo, og da kommer jeg til å være i nærheten der i 2 uker, så det er bare å si ifra hvis noen skal finne på noe i helgene...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73280-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-ut-litt-sinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du meg eller..????

siden du og hinker opp tre etasjer og spiser smertestillende piller og blir psyka ned etter bare få min. kontakt med faren din..

og syke folk.. hmm ja.. nok av det..

men ikke har dødd ennå ihvertfall.

men må si.. fikk meg et støkk når jeg leste begynnelsen. var sikker på at meg, eller meg eller meg, hadde skrevet noe i uklar tilstand ..

velkommen tilbake

Hyggelig å se nicket ditt igjen :-)

Jeg tror rett og slett at du må belage deg på at det blir din bror du må spørre om å varsle deg om det som er viktig for deg.

Tror nok ikke at din far er særlig godt egnet til det.

Håper ellersat du får en snarlig og omstendighetene tatt i betraktning best mulig tilbakemelding på hva som er i veien med benet ditt, og en snartlig bedring!

*klem*

Gjest victoria80

Lenge siden sist jeg har sett deg her inne nå.Jeg husker deg fra dol tidligere.Du var her inne mye da jeg skrev på denne siden for første gang.

Synes at det er dårlig gjort at faren din ikke har fortalt deg om hun som døde.Kanskje han ikke ville si det til deg, for å skåne deg i og med at du har vært gjennom så mange vonde ting før i tiden, men jeg skjønner også at du reagerer på det med sinne og frustrasjon for det er jo på en måte å gå bak ryggen din.

Ellers vil jeg ønske deg lykke til med folkehøyskolen på Sørlandet, og god bedring med det ødelagte beinet ditt.

Koz fra Victoria

martine1365379969

kjære vennen!!

Så bra at du trives!! det gjer forsåvidt eg og. Håper me snart kan møtast i rl. >Du har mobnre mitt. Avbstanden er ikkje stor:)

Skjøner at du er sint. Det hadde jammen eg og vore om far hadde gjort noko slikt. Han hadde kome innom uansett om eg var sjuk eller ikkje.. Tenk så stor forskjellddet er.. Kanjse far din ikkje visste heilt korleis han skulle seie det?? Kansje du kan spørje han om kvifor han ikkje sa det til deg?? Det er alltid sjokk å vite at nokon ein kjende har dødd... Håper berre du har nokre venninner der borte du kan snakke med!!

*stooor klem*

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...