Gjest calestia Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 jeg bare fortsetter å synke. typisk at psyken er utilgjengelig en stund fremover. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg vet hva jeg tenker, jeg vet det ikke er sånn, egentlig, har forsøkt å holde fast siste uka, emn jeg klarer ikke lenger. jeg skulle ønske noen kunne være her nå. bare for meg. fordi jeg er meg. istedetfor er x-en hos nye kjæresten og har ikke lenger særlig tid til meg, og den eneste venninna mi her er temmelig utilgjengelig for tida hun også. de har verdens beste grunner, likevel synes jeg de er idioter. fordi min verden har snudd. jeg vet, jeg vet det ikke er sånn, at tankegangen min er forskrudd, men gjør det ikke akkurat bedre, jeg krangler med meg selv, det jeg vet og det jeg føler stemmer ikke overens. Frustrerende. jeg klarer ikke å hive meg på et nytt liv heller, jeg klarer fortsatt ikke å forholde meg til nye mennesker, jeg vil ha det samme gamle, trygge som jeg mistet. hadde jeg bare ikke vært så redd andre mennesker. så avhengig av hjelp for å klare meg. nei, jeg skal legg emeg nå. ta et par sovepiller og sove. jævla liv. vil det skal være bra, for pokker! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73303-tror-dette-g%C3%A5r-helt-feil-vei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
goliane Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Er her for deg på nettet, iallfall! Fordi at DU er DU. Det er nok flere enn meg som er det! Skjønner du skulle ønske at noen var der rent fysisk, for det hjelper utrolig bra med en arm rundt skulderen når livet butter imot. Prøver med litt tankekraft isteden! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73303-tror-dette-g%C3%A5r-helt-feil-vei/#findComment-362142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Er her for deg på nettet, iallfall! Fordi at DU er DU. Det er nok flere enn meg som er det! Skjønner du skulle ønske at noen var der rent fysisk, for det hjelper utrolig bra med en arm rundt skulderen når livet butter imot. Prøver med litt tankekraft isteden! takker... i dag har jeg faktisk trent overkroppen. første jeg gjorde da jeg stod opp.. etter maaange timers søvn, takket være en hestedose sovepiller. vanvittig deilig. våknet ikke før 10.30.. i natt tenkte jeg faktisk på innleggelse, til denne perioden er over. siden jeg fikk lyst til å brenne meg og ta overdose. men jeg tør jo ikke ta kontakt med noen.. men jeg har egentlig LYST på en innleggelse, pronto, for jeg vil leve, men nå vil jeg dø. men jeg vil jo leve, jeg vet det.. bare føler det ikke nå. legen jobber ikke i dag, så kan ikke kontakte han heller. hmmf. typisk. får se åssen det går. i verste fall får jeg plage legevakta igjen.. takk for støtten goliane, du er god å ha.. og ja.. likner nok litt på de dyra jeg har.. hehe.. kanskje derfor jeg liker de så godt..kjenne rmeg igjen.. klemz ( har endelig fått mottatt mail..) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73303-tror-dette-g%C3%A5r-helt-feil-vei/#findComment-362571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
goliane Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 takker... i dag har jeg faktisk trent overkroppen. første jeg gjorde da jeg stod opp.. etter maaange timers søvn, takket være en hestedose sovepiller. vanvittig deilig. våknet ikke før 10.30.. i natt tenkte jeg faktisk på innleggelse, til denne perioden er over. siden jeg fikk lyst til å brenne meg og ta overdose. men jeg tør jo ikke ta kontakt med noen.. men jeg har egentlig LYST på en innleggelse, pronto, for jeg vil leve, men nå vil jeg dø. men jeg vil jo leve, jeg vet det.. bare føler det ikke nå. legen jobber ikke i dag, så kan ikke kontakte han heller. hmmf. typisk. får se åssen det går. i verste fall får jeg plage legevakta igjen.. takk for støtten goliane, du er god å ha.. og ja.. likner nok litt på de dyra jeg har.. hehe.. kanskje derfor jeg liker de så godt..kjenne rmeg igjen.. klemz ( har endelig fått mottatt mail..) Godt å høre at du ikke vil dø. DU VIL OG SKAL LEVE! Hold fast ved det! Innleggelse hører ut som en god idé. Da får du slappa av, og har noen rundt deg du kan prate med, og som kan være der når du trenger noen. Du må ta imot den hjelp du kan få, vet du. Enda flere klemmer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73303-tror-dette-g%C3%A5r-helt-feil-vei/#findComment-363328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.