Gå til innhold

FAEN!

Anbefalte innlegg

Hva skal til for å få et normalt, lykkelig liv..? ok, skal ikke være for kravstor, men bedre enn dette må da gå an?!

For tiden er jeg usynlig. hjemme er jeg bare hushjelp og barnevakt og ellers er jeg en av festdeltakerne... :P

Psyk'en har slutta og prakka ei sosionom-kjærring på meg. De hører jjo ikke på hva jeg sier, bryr seg ikke en dritt om hva jeg vil eller trenger! Jeg har sagt i et halvt år at d beste for meg ville være å snakke med en mann, men ingen vil høre på det! så da kan j like så godt slutte. Psyk'en brukte jo faen meg en mnd bare på å få skrevet den jævla søknaden til modum og! Driter så inni helvette i hele opplegget nå!! FAEN!

DRITTLEI!! Take me away... to paradise city... or something.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73314-faen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...