Gå til innhold

REMA1000

Anbefalte innlegg

REMA1000

Føler meg som er vrak i RL. Skal handle i morra og GRUR meg. Alle menneskene. Alle kroppene. Alle øynene. Jeg er bare liten da...alt for liten til å handle alene...Kan ikke dette med filter. Har ikke filter. Alle kommer så nært. Altfor nært. Jeg står der bare å svaier. Fomler med pengene. Ingen avstand mellom meg og ekspeditøren. Vil bare vekk. Alt kommer så nært. ALT FOR NÆRT. Vet ikke hvordan jeg skal putte varene oppi plastposen på en normal måte for menneskene er overalt. De ler hånlig. Jeg vet ikke hvordan jeg skal løfte opp en brunost uten at det ser veldig rart ut. Jeg er et vesen uten filter. Jeg er ikke skapt for REMA1000....jeg er ikke robust nok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73320-rema1000/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, jepp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg skulle vært på forelesning i dag.. men turte jeg..????? nei!!!!!!!!!!!!!!!!

og gud for en lettelse da jeg måtte få hjelp med handlinga pga ødelagt ben....

jeg hater det når folk kikker .. for det gjør de!!

og jeg hater å stå i kassa, så mye som kan gå galt..

bare å gå ut med søppla er et mareritt.

jeg er ikk eskapt for livet, det er jeg sikker på....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73320-rema1000/#findComment-362590
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...