Gå til innhold

Skyggen av mitt ansikt.

Anbefalte innlegg

...jeg har ikke skrevet inn innlegg på laaang tid. Hvorfor vet jeg ikke helt, trodde jeg var litt frisk kanskje, trodde jeg hadde livet under kontroll; men jeg har nok engang tatt feil..

Om natten innhenter de meg, mine evigværende desipler. Tankene, skyggene, de lar meg for faen ikke være i fred. Jeg gråter..

Ting har forandret seg, men sinnet mitt forblir det samme. Jeg har all grunn til å være lykkelig, men en del av meg sier nei; det er den delen som hersker.

Jeg har ingen å prate med, det er ingen som vet, jeg har bare meg selv- og det holder ikke. jeg savner det trygge jeg engang hadde, alt det jeg mistet; det jeg aldri vil få igjen. Hjertet mitt blør, det gjør kroppen også......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73466-skyggen-av-mitt-ansikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...