Vibeke Skrevet 22. oktober 2000 Del Skrevet 22. oktober 2000 Det lurte jeg på...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. oktober 2000 Del Skrevet 22. oktober 2000 Ikke alt kan en få svar på her på Dr. Online. Noe må en ha gleden av å erfare i RL... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 22. oktober 2000 Del Skrevet 22. oktober 2000 Ikke alt kan en få svar på her på Dr. Online. Noe må en ha gleden av å erfare i RL... Dårlig gjort å erte oss på denne måten...*S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke Skrevet 22. oktober 2000 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2000 Dårlig gjort å erte oss på denne måten...*S* Helt enig i at det er dårlig gjort å erte oss på den måten...*s* Men tenker du liksom på en så viktig egenskap som den å bli forelska, eller var det noe annet du tenkte på? *Kjempenyskjerrig!* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke Skrevet 22. oktober 2000 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2000 Helt enig i at det er dårlig gjort å erte oss på den måten...*s* Men tenker du liksom på en så viktig egenskap som den å bli forelska, eller var det noe annet du tenkte på? *Kjempenyskjerrig!* ...eller var det erfaring du mente? *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FineF Skrevet 22. oktober 2000 Del Skrevet 22. oktober 2000 ...eller var det erfaring du mente? *s* Prof. Grunfeld skrev at eldre menn er trygge, modne, faderlige, omsorgsgivende, har livserfaring (-så det glemte han ikke, Vibeke!), har penger og har av og til makt og innflytelse. Jeg har en mistanke om hva NHD sikter til, men mener det hører hjemme på Forum for seksualitet :-) Les forøvrig diskusjonen der, den er mer interessant enn denne! Hilsen fra en som har en jevngammel mann og er svært fornøyd med det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke Skrevet 22. oktober 2000 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2000 Prof. Grunfeld skrev at eldre menn er trygge, modne, faderlige, omsorgsgivende, har livserfaring (-så det glemte han ikke, Vibeke!), har penger og har av og til makt og innflytelse. Jeg har en mistanke om hva NHD sikter til, men mener det hører hjemme på Forum for seksualitet :-) Les forøvrig diskusjonen der, den er mer interessant enn denne! Hilsen fra en som har en jevngammel mann og er svært fornøyd med det! Jeg mente ikke "livserfaring.." *s* Jeg mente en helt annen form for erfaring...og, ja, den ville nok høre til under det andre forumet...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.