Gå til innhold

Intelektuell vs. emosjonell forståelse. Hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Alkymisten1365380381

Jeg har vært delt i to biter i 1 år og 6 måneder snart. Fant meg verdens beste dame, men akk. På grunn av geografiske forhold gikk d i dass. Den intelektuelle delen av meg skjønner at det faen ikke går an at utopiske tanker om et allerede crunsha forhold kan leve videre. Siden jeg er en over-emosjonell person, gjør dette ting vanskelig. Hører jeg f.eks en spesiell sang jeg forbinder til forskjellige situasjoner jeg var sammen med henne, kan det sette meg helt ut av spill. jeg blir ettertenksom og deprimert, selv nå. Herregud, Føler meg som en liten halv-nevrotisk tulling. Har vært inne på skumle tanker om hva gjøre med livet mitt, men har klart å holde meg på matta enn så lenge.

Er det noen vits å oppsøke psykolog? Klarer ikke helt se for meg at jeg deler et så ømfintelig tema med en helt ukjent person, egentlig har jeg ikke fortalt det til noen som helst enda. wææææ!!!

Fortsetter under...

For de aller fleste mennesker er brudd vanskelige og innebærer mye smerte. Jeg oppfatter situasjonen din dithen at du har gått i vranglås og mest sannsynlig vil trenge faglig hjelp for å komme opp av den grøften du befinner deg i. Du er absolutt ingen halv-nevrotisk tulling, du er et særdeles normalt menneske .. som nå trenger litt hjelp for å få sortert dine tanker og følelser.

Det kan "renne over" for noen og enhver, -og..det er definitivt ingen skam.

- lykke til videre i livet..

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...