Gå til innhold

hei...


Nica

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden sist jeg var her på denne siden, men jeg tenkte jeg skulle prøve med et lite innlegg igjen...

De siste dagen har jeg vert ganske syk og det har ført til at det ikke har blitt noe særlig spising, og maten som havnet i magen for en liten stund, ble der ihvertfall ikke lenge, fordi jeg klarte ikke å holde på maten.

Nå er jeg bra igjen, men jeg ser at jeg har blitt tynnere etter det, og da er det ikke så veldig lett å begynne å spise igjen, siden det er kjent at med en gang en begynner å spise en del etter en stund med lite eller ingenting mat, vil en gå litt opp i vekt...

og det er en av de tingene jeg fremdeles ikke takler helt, selv om jeg har etterhvert fått et mye bedre forhold til mat og kropp, så er det ikke så gøy å se at en legger på seg...

noen som kjenner seg igjen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Nica

Slik du skriver synes det som om du er på bedringens vei. Det er nok viktig at du nå setter inn noe ekstra energi for å komme over den kneika du opplever i forhold til det å skulle tørre å spise igjen. Stå på!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...