Gjest Dopey Skrevet 22. oktober 2000 Del Skrevet 22. oktober 2000 Jeg er nettopp blitt gravid. Pga. tvangslidelse går jeg blant annet på Fontex. I tillegg bruker jeg Sobril og Stilnoct ved behov. Hva gjør jeg nå som jeg er gravid. Skal jeg slutte helt med Fontex med engang, eller kan jeg fortsette ? Hva skjer hvis jeg får behov for beroligende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. oktober 2000 Del Skrevet 22. oktober 2000 Du kan trygt bruke Fontex. Du skal være svært forsiktig med Sobril og andre benzodiazepiner. Det kan gi økt forekomst av leppe/gane-spalte. Stilnoct er et helt nytt medikament i denne sammenheng. En må derfor anbefale forsiktighet av mangel på erfaring. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.