Gå til innhold

Bare litt tanker


Gjest mca

Anbefalte innlegg

Hele natta har gått med på å lage regler om hva jeg kan spise og sånt, det vil si ikke noe omtrent... bare når jeg må fordi jeg skal spise sammen med folk. Jeg får panikk snart, jeg vil bare flytte til en øde øy hvor jeg bare trenger tenke på meg selv, og ingen andre.

Jeg hater fett!!! Føler meg som en hvalross! Og jeg blir nesten fornærma når folk sier jeg er tynn, fatter ikke hvordan folk kan stå lyge meg opp i trynet... det er frekt.

99 % av året føler jeg meg feit, 1% av året føler jeg meg slank og fin, men får dårlig samvittighet etterpå... for at jeg kan tro at feite fæle meg er pen og slank!

Har lyst sy igjen munnen min, så det ikke går an å spise!!!

Hater mat, hater at det skal være en sosial ting... jeg er redd nå, for jeg har vært alene en uke, og nå må jeg sette meg ned og spise med noen igjen. Hvordan skal jeg klare skjule at jeg ikke spiser, klarer komme meg unna alle måltider bortsett fra middag, og det er jo der den feiteste maten er! Hjelp!

Nå skal jeg ikke plage dere mer med mine tanker, trengte bare lufte de litt... kunne tenkt meg maile med noen som har det på samme måte... så hvis noen vil, kan dere ikke skrive ned mailadressa deres?

Klem fra MCA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære MCA

Det du "lufter" med oss andre er noe mange med deg kjenner på stadig vekk. Du har fettfobi. Jeg håper inderlig du har en som kan hjelpe deg med dette. Det er jo veldig du kunne spise uten å innta noe særlig fett. Du har hørt før at noe fett må du ha, men inntil du får et annet forhold til mat kan du velge mellom mye annen mat som innehar verdifulle næringsstoffer og vitaminer. Det vil kunne bidra til at du får andre tanker rundt dette med mat og deg selv. Lykke til!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...