Gå til innhold

Hvordan funker dette?

Anbefalte innlegg

Jeg går på ssri (Fluoxetin), og har gjort dette ca.1,5 måneder nå. Uansett, merker forskjell.....for ting er ikke så tungt som det pleide å være, før jeg begynte med dem. Men likevel: kan man bli deprimert og få depresjon selv om man går på dem?

Jeg har merka nå den siste uken at ting er litt forandra, er sånn det var før jeg begynte med medisin. Kjenner igjen symptoner som f.eks: tretthet, orker ikke så mye, deprimert/trist, tanker om døden og om det å ta mitt eget liv (selv om de tankene om å ta mitt eget liv ikke er så veldig sterke).

Jeg tror ikke det med trettheten er pga. tablettene, men pga at jeg rett og slett er i ferd med å bli syk (igjen). Skal ikke til behandleren min før om 1 og en halv uke (fordi hun er på ferie), og skal ikke til lege før i slutten av oktober :( Så det er lenge til.

Men.....kan man bli syk (igjen), selv om man går på medisin? Trodde medisin skulle gjøre at en ble frisk jeg.

Er urolig i kroppen. Ikke at jeg ikke klarer å sitte i ro eller noe, men jeg har en ekkel følelse i magen. En litt vondt klump liksom. Det er trist, og det er ikke noe godt. Men jeg trøster meg med at det har jo vært verre da....så....Men jeg får håpe det ikke blir verre. Orker ikke enda en depresjon. Vet ikke om jeg takler det. Men.....får vel ta en dag og ting om gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73855-hvordan-funker-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...