gut 19 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hei Jeg er en gutt på 19 år som har hatt en del deprisjoner dei 2 siste årene! Jeg har vært både hos psykolog,lege,homopat og vært inlagd i ca 2 månter på psykriatisk sykehus! Jeg har vært til uteredning for ADHD, men fikk ikke noe videre hjelp etter det! Nyligt var jeg hos homopat og fant ut at jeg var kviksølv forgifta. Han gav meg noen dråper som jeg skulle ta på tunga + bruke selen tabeletter! Probleme mitt nå er at jeg forsatt er like deprimer, fordi live mitt går først 20 hakk opp, så raser jeg 19 hakk ned igjen. Dette er veldigt slitsomt når det sjer, og jeg føler meg veldig hjelpesløs! Men dei dråpene har gjort til at spenningene i kroppen min forsvant i stor grad! Nå føler jeg bare meg veldig deprimert! Hva kan jeg gjøre?? Ps. Jeg har prøvd nesten alt av tabeletter, men reagerer alti "feil vei" på dei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73930-deprimert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest like godt det Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har du prøvd stemningsstabiliserende medisiner? Siden du gås opp og ned som du beskriver, så er kanskje det bedre for deg enn rene antidepressiva. Er det Dr. Bachs blomstermedisin du har fått (dråpene)? Det er kjent for å være bra ved psykiske plager. Har du opplevd noe som har gjord deg deprimert da? Omsorgssvikt, mobbing, kjærlighetssorg, overgrep eller ble du deprimert uten påviselig grunn? Du er så ung, får håpe du har en flink lege som griper tak i det, så du ikke ødelegger store deler av voksenlivet ditt. Mange (både leger og pasienter) lar det suse og gå alt for lenge. Føler med deg. Er deprimert selv, men jeg vet hvorfor og kan jobbe med det. Og så er jeg så gammel at jeg 'har levd' kan du si, så jeg føler ikke at jeg går glipp av så mye. Lykke til iallefall! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73930-deprimert/#findComment-368190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gut 19 Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Har du prøvd stemningsstabiliserende medisiner? Siden du gås opp og ned som du beskriver, så er kanskje det bedre for deg enn rene antidepressiva. Er det Dr. Bachs blomstermedisin du har fått (dråpene)? Det er kjent for å være bra ved psykiske plager. Har du opplevd noe som har gjord deg deprimert da? Omsorgssvikt, mobbing, kjærlighetssorg, overgrep eller ble du deprimert uten påviselig grunn? Du er så ung, får håpe du har en flink lege som griper tak i det, så du ikke ødelegger store deler av voksenlivet ditt. Mange (både leger og pasienter) lar det suse og gå alt for lenge. Føler med deg. Er deprimert selv, men jeg vet hvorfor og kan jobbe med det. Og så er jeg så gammel at jeg 'har levd' kan du si, så jeg føler ikke at jeg går glipp av så mye. Lykke til iallefall! Hei! Tusen takk for svaret du gav meg! Dei dråpene jeg bruker er Mercuri, som er homopatisk framstilt kviksølv. Det hjelper faktisk i stor grad. Det er vel mangen ting som gjør meg deprimert, men nå i det siste, var det faktisk kjærlighets sorg på en måte! Men det har og med å gjøre at jeg liksom ikke kommer noen vei i livet.. Jeg er musiker og har platekontrakt med et band. Spiller mange instrument å alt er liksom bra. Men alikevel blir jeg stressa for at jeg har for liten tro på meg sjøl. Det er ikke så bra. Jeg er ikke den stille ineslutta typen, men nokså utadvent å open. Men skulle ønske noen kunne hjelpe meg på vei liksom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73930-deprimert/#findComment-368611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest like godt det Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei! Tusen takk for svaret du gav meg! Dei dråpene jeg bruker er Mercuri, som er homopatisk framstilt kviksølv. Det hjelper faktisk i stor grad. Det er vel mangen ting som gjør meg deprimert, men nå i det siste, var det faktisk kjærlighets sorg på en måte! Men det har og med å gjøre at jeg liksom ikke kommer noen vei i livet.. Jeg er musiker og har platekontrakt med et band. Spiller mange instrument å alt er liksom bra. Men alikevel blir jeg stressa for at jeg har for liten tro på meg sjøl. Det er ikke så bra. Jeg er ikke den stille ineslutta typen, men nokså utadvent å open. Men skulle ønske noen kunne hjelpe meg på vei liksom. Høres jo ut som du har fått til en del da! Er ikke alle som jobber med hobbyen sin vet du. Ellers så er de fleste veldig usikre på seg selv langt oppi tjueåra. De fleste sier at når de fyller førti så kan de endelig drite fullstendig i hva andre mener og tror. Kan jo hende du vil ha nytte av noen få veiledningssamtaler hos en psykolog. Bør ikke feile noe for å oppsøke slik hjelp. Lykke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73930-deprimert/#findComment-368986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.