Gå til innhold

ansten tar overhånd

Anbefalte innlegg

hei, på dere

lenge siden jeg har vært inne.er nokså sliten.angsten ahr tatt over kontrollen.jeg vet ikke hva jeg gjør når jeg ahar angstanfall mistet all kontroll.jeg kan kutte meg selv uten at jeg vet jeg ahr gjoert det før etter på og jeg vet heller ikke hvor ille der er før etterpå. har null kontroll og dette skremmer meg.det eneste jeg klarer å forholde meg til er skolen.jeg ahdde ogaåå et angstanfall natt til i går, som var nokså kraftig og det hindrer at jeg får den søvnen jeg trenger.kos troubledgirl .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74136-ansten-tar-overh%C3%A5nd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å se deg igjen.

Jeg håper du forteller din fixer om disse anfallene og hvor mye det plager deg å ha det slik.

Blackouts i sammenheng med selvskading er alvorlig. Endel som har opplevd traumatiske episoder i livet sitt kan senere slite med mye angst (bl.a) og få følelsen av at de forsvinner under anfallene. Vet du grunnen til at du "blir borte"?

varm klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...