Gå til innhold

jose, driver du salg og/eller reklame?


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Når du skriver såpass like innlegg til personer det er liten grunn til å tro har SAD og i tillegg legger igjen din mailadresse i alle innlegg, mistenker jeg at du driver markedsføring i strid med reglene på Dr.Online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei NHD.

Deler bare erfaringer som jeg har med lys og lysbehandling. Beklager hvis det blir forstått som reklame/markedsføring, men det er ikke meningen.

Har en god del erfaring på det med lys, og ønsker å dele denne med personer som kanskje kan ha nytte av å prøve slik behandling for sine problemer.

For mange er lysbehandling ikke så godt kjent, men kan være et fullgodt alternativ til medisinbruk. Jeg gjør ikke dette for å ødelegge for noen eller villede noen, til det er temaet psykologi for alvorlig.

Ønsker å fortelle at det finnes alternativer som også kan hjelpe.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hei NHD.

Deler bare erfaringer som jeg har med lys og lysbehandling. Beklager hvis det blir forstått som reklame/markedsføring, men det er ikke meningen.

Har en god del erfaring på det med lys, og ønsker å dele denne med personer som kanskje kan ha nytte av å prøve slik behandling for sine problemer.

For mange er lysbehandling ikke så godt kjent, men kan være et fullgodt alternativ til medisinbruk. Jeg gjør ikke dette for å ødelegge for noen eller villede noen, til det er temaet psykologi for alvorlig.

Ønsker å fortelle at det finnes alternativer som også kan hjelpe.

Vennlig hilsen

Men du kan vel godt avsløre at du faktisk selger den ellers utmerkede Sanoluxlampen og at du dermed har ikke bare ideelle, men også kommersielle interesser i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei NHD.

Deler bare erfaringer som jeg har med lys og lysbehandling. Beklager hvis det blir forstått som reklame/markedsføring, men det er ikke meningen.

Har en god del erfaring på det med lys, og ønsker å dele denne med personer som kanskje kan ha nytte av å prøve slik behandling for sine problemer.

For mange er lysbehandling ikke så godt kjent, men kan være et fullgodt alternativ til medisinbruk. Jeg gjør ikke dette for å ødelegge for noen eller villede noen, til det er temaet psykologi for alvorlig.

Ønsker å fortelle at det finnes alternativer som også kan hjelpe.

Vennlig hilsen

Jose!

Du driver med rimelig aggresiv markedsføring og salgsframstøt etter min oppfatning. Jeg sendte deg en mail for en tid tilbake - og etter det har jeg mottat 4 oppfølgningsmailer fra deg hvor du gjerne vil hjelpe meg å få kjøpt noe av deg...

Synes du skal benytte andre arenaer til markedsføringen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det nok flere som gjør her. Nicket "Dystonia" som operer rundt omkring selger magnetarmebånd. Har fått tilbud på mail.

Jeg vil bare presisere at jeg alltid legger igjen e-mailadressen min i innlegg her på DOL, så det er slett ikke for å selge. Jeg vil dele mine erfaringer med magnetterapi med andre som jeg tror kan ha nytte av det. I og med at jeg legger ut e-mailadressen min kan hvem som helst maile meg for å få informasjon. Jeg legger ikke ut informasjon her på DOL da jeg vet at det strider mot regelverket.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det nok flere som gjør her. Nicket "Dystonia" som operer rundt omkring selger magnetarmebånd. Har fått tilbud på mail.

Jeg har mailet så vidt lenge med Dystonia at jeg vet at hun er har ærlige hensikter. Hun er et ivrig og idealistisk menneske, som vil at andre skal nye godt av det hun selv erfarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild-cat

Jeg har mailet så vidt lenge med Dystonia at jeg vet at hun er har ærlige hensikter. Hun er et ivrig og idealistisk menneske, som vil at andre skal nye godt av det hun selv erfarer.

Ok, isåfall beklager jeg ovenfor henne.

Men alt det hun sendte meg pr mail, virket som hun solgte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Hei NHD.

Deler bare erfaringer som jeg har med lys og lysbehandling. Beklager hvis det blir forstått som reklame/markedsføring, men det er ikke meningen.

Har en god del erfaring på det med lys, og ønsker å dele denne med personer som kanskje kan ha nytte av å prøve slik behandling for sine problemer.

For mange er lysbehandling ikke så godt kjent, men kan være et fullgodt alternativ til medisinbruk. Jeg gjør ikke dette for å ødelegge for noen eller villede noen, til det er temaet psykologi for alvorlig.

Ønsker å fortelle at det finnes alternativer som også kan hjelpe.

Vennlig hilsen

Vi tillater ikke slik form for reklame på Doktor Online. Skal du annonsere på vår tjeneste, får du ta kontakt med vår markedssjef og inngå avtale om annonsering slik alle andre annonsører må.

Jeg har sett de mailene du sender ut til brukere som tar kontakt med deg, og jeg tolker det som et klart forsøk på markedsføring. Det er i strid med våre regler. Jeg har også sendt deg en mail om saken og du er nå utestengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei NHD.

Deler bare erfaringer som jeg har med lys og lysbehandling. Beklager hvis det blir forstått som reklame/markedsføring, men det er ikke meningen.

Har en god del erfaring på det med lys, og ønsker å dele denne med personer som kanskje kan ha nytte av å prøve slik behandling for sine problemer.

For mange er lysbehandling ikke så godt kjent, men kan være et fullgodt alternativ til medisinbruk. Jeg gjør ikke dette for å ødelegge for noen eller villede noen, til det er temaet psykologi for alvorlig.

Ønsker å fortelle at det finnes alternativer som også kan hjelpe.

Vennlig hilsen

Hei Jose!!

Ser du har fått en del kjeft p.g.a disse "lyslampene" du snakker så varmt om.'

Kan du være så snill å skrive litt om disse lampene?

Er deprimert, har lite energi og frykter jeg kommer til å gå en vansklig vinter i møte hvis jeg ikke foretar meg noe.

Har netopp startet på Kira, vet ikke om de virker ennå, men kanskje de virker bedre i kombinasjon med lysbehandling.

Hva koster disse lampene?

Håper på svar så fort som mulig.

Hilsen ei som håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hei Jose!!

Ser du har fått en del kjeft p.g.a disse "lyslampene" du snakker så varmt om.'

Kan du være så snill å skrive litt om disse lampene?

Er deprimert, har lite energi og frykter jeg kommer til å gå en vansklig vinter i møte hvis jeg ikke foretar meg noe.

Har netopp startet på Kira, vet ikke om de virker ennå, men kanskje de virker bedre i kombinasjon med lysbehandling.

Hva koster disse lampene?

Håper på svar så fort som mulig.

Hilsen ei som håper på svar.

Lysbehandling kan virke som eneste behandling ved den relativt sjeldne depresjonsformen som kalles vinterdepresjon, SAD - seasonal affective disorder.

Lys kan forsterke effekten av annen antidepressiv behandlin. Det kan hos enkelte forbedre livskvaliteten ved at en føler seg mer opplagt og har mer energi.

Av "hjemmelampene" er Sanoluxlampen sannsynligvis blant de beste.

Om kostnader kopierer jeg det Jostein Lynum (jose) bruker å skrive i sine mail til interesserte:

"OPPLYSNINGER OM SANOLUX HELSELAMP

Sanolux helselampe kan brukes hele dagen som arbeidslys også.

Slike lamper koster i utsalg kr 2490,-, men du kan også leie en i en måned

for å prøve. Prisen for en mnd er kr 500,-, og det kan være verdt å leie

den for å se om du har glede av den. Hvis du da kjøper den etter en

måned, blir 400,- av det du har betalt i leie trukket ifra på kjøpesummen."

Jeg for min del har ingenting mot at Lynum forteller om sine lamper. Det godtas imidlertid ikke at han ikke spiller med åpne kort som bl.a. må medføre at han forteller at han er grossist for denne lampen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...