Gå til innhold

Verden ler av Rosenborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gi meg adressen din,jeg kommer og banker deg tvert!!!!!!

=(((

Mel: Rosenborg sangen

Å Rosenborg, Å Rosenborg, et middels bedriftslag

Å Rosenborg, Å Rosenborg, vi dreit oss ut i dag

Han Eggen røyka 80 Prince og er nok sinna nå

Nå blir det jaggu kjeft å få, og neiogneiognei å-håååååååååå

Annonse

Mel: Rosenborg sangen

Å Rosenborg, Å Rosenborg, et middels bedriftslag

Å Rosenborg, Å Rosenborg, vi dreit oss ut i dag

Han Eggen røyka 80 Prince og er nok sinna nå

Nå blir det jaggu kjeft å få, og neiogneiognei å-håååååååååå

Må innrømme sangen var litt kul å da....he he he...:)

Phø det der kaller jeg spotting ikke dikting....så det så!!

Du kan jo prøve og overbevise meg?? Kom igjen med et sjøl kompa dikt og imponer meg....Så er all spotting tilgitt ok?

Da må jeg trimme min lyriske åre for å komme opp med noe bra noe altså.

Først må jeg meditere litt så jeg får indre ro.*L*

Annonse

Rasende festlig faktisk!! *ler*

(men hold deg langt unna morsomheter på nordlendingers bekostning -da blir det månelyst:))

Det var godt du ikke var her da vi regelrett sendte alt av metanol og opparbeidet vrede nordover da.*L* Der er ikke mange dagene siden. Du skulle ikke tilfeldigvis være same? Da ligger vi dårlig an.*LOL*

Det var godt du ikke var her da vi regelrett sendte alt av metanol og opparbeidet vrede nordover da.*L* Der er ikke mange dagene siden. Du skulle ikke tilfeldigvis være same? Da ligger vi dårlig an.*LOL*

hehe, jeg så den tråden men ignorerte den glatt da jeg bor nærmere smuglerspriten enn heimbrennten nå..

Er nok ikke same nei. Desverre for deg kanskje. Da kunne du fått ytterligere noe å mobbe:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...