Gå til innhold

Til NHD -depr.tilbakefall.

Anbefalte innlegg

Du tror kanskje at jeg ikke prøver..å bli frisk..

Men jeg blir sykere nå igjen.... det siger på.. mer deprimert.

Jeg følger opp medisineringen så godt jeg kan. sertralin 200mg.

Men så bare fortsetter jeg å være syk. Medisinene hbar hjelpt mye, sant nok..

Jeg føler at livet ikke er verdt å leve lenger, selv om jeg ikke er *så syk* akkurat nå. Snille NHD du har hjulpet meg så mye...men jeg er så innmari trett av å være syk alltid.

Livet mitt gleder meg ikke lenger, selv når jeg er oppegående og klarer ting bra utad..

Jeg prøver å bli frisk men det går liksom ikke mer. Jeg frykter ikke lenger det å dø, er kynisk. men jeg tenker på smerten jeg vil påføre familien når jeg hentes hjem i skrin..

Det er så vanskelig og tungt å leve bare for andres del.

Skal jeg medisinere_mer nå...?

Med andre ting?

mvh

Dr.Sukk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74735-til-nhd-deprtilbakefall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er ikke NHD's pasienter må du huske på. Han svarer på et visst antall meldinger her inne. Du kan ikke vente å få samme type hjelp som av en personlig behandler.

Det er helt sikkert mulig å få god og personlig terapi både via email og pr telefon, men da er det en avtale mellom en behandler og en pasient.

Håper du snart kan få kontakt med hjelpeapparatet ditt slik at du kan få avlastning for tankene.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...