Gå til innhold

Bur inn mora også...

Anbefalte innlegg

Slemt my ass.

Er man så dum at man lar en person som tidligere har drept uten noen som helst grunn, helt plutselig, samt har en evne (ifølge psykologiske undersøkelser etter hans første drap) som sier at fyren har en evne til å lagre aggresjon fram til han eksploderer, drar denne fyren inn i huset rett etter at han komme ut av fengselet for drapet han gjorde på en ung jente fordi hun ikke ville ha sex med han, vet at fyren bruker narkotika i perioder (han har brukt det de siste årene, også i følge avisene), og så ikke bare drar denne fyren inn i huset, men får barn med han, og lar fyren passe ungene alene. En åpenbart ustabil person.

Da ber man om det, og denne dama har like mye skyld som om du lar ungene dine leke i en hage med tilsynelatende snille pittbuller, når de så viser seg å ikke være så snille likevel, og så biter hue av en unge.

Da har du som mor mye skyld, akkurat som denne moren har jævla mye skyld i forhold til å overlate ungen sin alene sammen med denne galningen.

Det er EN persom som har skylden i dette, og det er han som drepte henne.

Verden er ikke svart/hvit, sdd...ifølge rettspsykenvar det liten eller ingen sjanse for at dette ville skje igjen. Denne kvinnen valgte tydligvis å tro på dette, noe som i ettertid viste seg å være dumt....noe hun sikket vet veldig godt selv..

Og smøre det inn om hvor uduglig, tilbakestående og dum hun er, så bør du heller bruke energi på mannen bak ugjerningen....

er min mening!

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

33

• AlphaOne

11

• Lora

7

• Apostrof

6

Mest aktive i denne tråden

Mulig jeg har nevnt det før....Lobotomering!!

På ham...,moren kommer uansett til å måtte leve med dette for livet!!

Han burde aldri slippe ut igjen.

Jeg lurer på hva som får jenter til å rote seg borti sånne folk.

Jeg vet man aldri kan vite helt sikkert når man møter en ny mann/dame. De kan trossalt vise seg å være psyko, men denne dama VISSTE!

Og når man har barn har hun ikke bare seg selv å tenke på, og hun burde ALDRI tatt en sånn sjans.

Ikke med en som tidligere har vist at han er utilregnlig.

For delaktighet i å ha fått en datter som lar barnebarnet være alene med kreket?

Hva med de rundt henne for "medvirkning" siden de ikke grep inn og forhindret henne i å bo sammen med kreket?

*galgen-humor lenge leve*

Naboene ligger også tynt an... Og postmann.. :-)

Jeg vet man aldri kan vite helt sikkert når man møter en ny mann/dame. De kan trossalt vise seg å være psyko, men denne dama VISSTE!

Og når man har barn har hun ikke bare seg selv å tenke på, og hun burde ALDRI tatt en sånn sjans.

Jammen, SDD - det er damer som er så naive at de tror de kan forandre slike syke menn ved å gi dem omsorg og kjærlighet. De blir faktisk tiltrukket av slike menn.

Gi disse damene en katt, sier jeg.

Ja hun viste...og hun viste oxo at de som hadde greie på det mente at det ikke ville skje igjen..

Enkelte mennesker er mere tilgivende enn de fleste..kanskje hun?

Enkelte mennesker forandrer seg faktisk...kanskje han?

Ifølge folk rundt de, så fikk han de beste skussmål. stille, rolig, beskjeden fyr som var flink med ungene..

Hvis hun aldri hadde sett hans "utagerende" side, men bare opplevd han som snill...psyk-raporter forteller at det er ingen fare..osv osv....oki, så røyker han litt gress innimellom..(de fleste som gjør det dreper ikke folk)..hvordan skulle hun vite?

Du kan si hun var korttenkt nå i ettertid, men syns det er usmaklig å skrive de tingene om henne som du gjorde.

Det er tross alt ikke hun som er forbryteren her.

Annonse

Jammen, SDD - det er damer som er så naive at de tror de kan forandre slike syke menn ved å gi dem omsorg og kjærlighet. De blir faktisk tiltrukket av slike menn.

Gi disse damene en katt, sier jeg.

Det har du helt rett i, naiv, og det må damer gjøre så mye de vil for min del.

Men når hun har to (var det ikke to?) barn fra tidligere av, så kan man rett og slett ikke ta den sjansen!

Her er det trossalt ikke bare dama som risikerer å bli ødelagt, men også barna. Som dette er et godt eksempel på.

Og her har dama mye skyld.

Oki, det er synd på henne, men det er henne dumhet.

Det blir som om Viggo kommer ut av fengsel om 20 år, blir sammen med en av hans "friere", og han ender opp med å voldta hennes barn.

Dama kan ikke da bli sjokkert over at det skjedde. Hun visste trossalt hva hun gjorde når hun dro han inn i huset.

Ja hun viste...og hun viste oxo at de som hadde greie på det mente at det ikke ville skje igjen..

Ifølge folk rundt de, så fikk han de beste skussmål. stille, rolig, beskjeden fyr som var flink med ungene..

Hvis hun aldri hadde sett hans "utagerende" side, men bare opplevd han som snill...psyk-raporter forteller at det er ingen fare..osv osv....oki, så røyker han litt gress innimellom..(de fleste som gjør det dreper ikke folk)..hvordan skulle hun vite?

Du kan si hun var korttenkt nå i ettertid, men syns det er usmaklig å skrive de tingene om henne som du gjorde.

Nei, det er ikke hun som er forbryteren, men hun visste også utifra de samme psykologiske rapportene som du snakker om at fyren hadde en tendens til å samle opp raseri, i lang tid, og så plutselig eksplodere. Noe som skjedde når han drepte 19 åringen.

Her burde dama tatt et hint.

Og ja, hun hadde bare sett fyrens gode sider, men hun ble gravid med han samme år som han kom ut av fengselet, ergo er det ikke mulig at hun kan ha kjent han spesielt lenge.

Likevel flyttet de sammen nesten umiddelbart etter at han kom ut.

Er ikke det galskap? Når du vet at fyren uten noen som helst grunn har drept en annen person, helt plutselig?

Dette hadde vært annerledes om hun ikke hadde hatt barn, men du drar ikke en person som har gjort det denne fyren hadde gjort, inn i huset når du har to små barn der.

Noe annet hadde det også vært om fyren hadde drept en annen utifra et motiv, men han gjorde det PLUTSELIG, uten at noen så det komme, og da kan man ikke ta sjansen på å være så naiv som denne dama var.

Ja, selvsagt var det jeg skrev slemt, men det var faen så sant.

Det har du helt rett i, naiv, og det må damer gjøre så mye de vil for min del.

Men når hun har to (var det ikke to?) barn fra tidligere av, så kan man rett og slett ikke ta den sjansen!

Her er det trossalt ikke bare dama som risikerer å bli ødelagt, men også barna. Som dette er et godt eksempel på.

Og her har dama mye skyld.

Oki, det er synd på henne, men det er henne dumhet.

Det blir som om Viggo kommer ut av fengsel om 20 år, blir sammen med en av hans "friere", og han ender opp med å voldta hennes barn.

Dama kan ikke da bli sjokkert over at det skjedde. Hun visste trossalt hva hun gjorde når hun dro han inn i huset.

En bør selvsagt bruke sin egen sunne fornuft (hvis en er i besittelse av det) og ikke stole blindt på at mannen var "friskmeldt"

Nå har ikke jeg lest så nøye om denne hendelsen, men det er litt pussig hvis denne mannen har oppført seg eksemplarisk i mange år nå , får så å plutselig begå denne grusomme handlingen. Det burde ha vært noen tegn som tilsa at han hadde blitt psykere igjen.

En bør selvsagt bruke sin egen sunne fornuft (hvis en er i besittelse av det) og ikke stole blindt på at mannen var "friskmeldt"

Nå har ikke jeg lest så nøye om denne hendelsen, men det er litt pussig hvis denne mannen har oppført seg eksemplarisk i mange år nå , får så å plutselig begå denne grusomme handlingen. Det burde ha vært noen tegn som tilsa at han hadde blitt psykere igjen.

"En bør selvsagt bruke sin egen sunne fornuft (hvis en er i besittelse av det) og ikke stole blindt på at mannen var "friskmeldt""

Enig, og spesielt fordi det var små uskyldige barn i huset.

"Nå har ikke jeg lest så nøye om denne hendelsen, men det er litt pussig hvis denne mannen har oppført seg eksemplarisk i mange år nå , får så å plutselig begå denne grusomme handlingen. Det burde ha vært noen tegn som tilsa at han hadde blitt psykere igjen."

Men det er vel også det skumle med denne fyren. Han var visst så vidt jeg har lest eksemplarisk også før han drepte hun første jenta, og så smalt det helt plutselig.

Bare det er en ting denne dama burde tatt i betraktning. Det at han plutselig tilter, helt uten noen tegn til at det skulle skje.

Nei, det er ikke hun som er forbryteren, men hun visste også utifra de samme psykologiske rapportene som du snakker om at fyren hadde en tendens til å samle opp raseri, i lang tid, og så plutselig eksplodere. Noe som skjedde når han drepte 19 åringen.

Her burde dama tatt et hint.

Og ja, hun hadde bare sett fyrens gode sider, men hun ble gravid med han samme år som han kom ut av fengselet, ergo er det ikke mulig at hun kan ha kjent han spesielt lenge.

Likevel flyttet de sammen nesten umiddelbart etter at han kom ut.

Er ikke det galskap? Når du vet at fyren uten noen som helst grunn har drept en annen person, helt plutselig?

Dette hadde vært annerledes om hun ikke hadde hatt barn, men du drar ikke en person som har gjort det denne fyren hadde gjort, inn i huset når du har to små barn der.

Noe annet hadde det også vært om fyren hadde drept en annen utifra et motiv, men han gjorde det PLUTSELIG, uten at noen så det komme, og da kan man ikke ta sjansen på å være så naiv som denne dama var.

Ja, selvsagt var det jeg skrev slemt, men det var faen så sant.

Det er sikkert ting i denne saken som ingen av oss vet noe om....som kanskje har gjort ting anderledes for denne damen det er snakk om.

Personlig ville jeg nok aldri ha valgt som henne, men det hadde hun nok heller ikke gjort hvis hun viste utfallet.

Anngående rapporten har jo vi bare fått vite en brøkdel gjennom media, og man skal ikke se bort ifra at det er mere i denne/disse sakene enn det vi har fått lest.

Var det fullmåne tro? *grøss*

Det er sikkert ting i denne saken som ingen av oss vet noe om....som kanskje har gjort ting anderledes for denne damen det er snakk om.

Personlig ville jeg nok aldri ha valgt som henne, men det hadde hun nok heller ikke gjort hvis hun viste utfallet.

Anngående rapporten har jo vi bare fått vite en brøkdel gjennom media, og man skal ikke se bort ifra at det er mere i denne/disse sakene enn det vi har fått lest.

Det mest relevante er at han faktisk drepte et annet menneske, helt uten noen som helst grunn, og man trenger ikke noen fuckings rapporter for å forstå at dette da ikke er en person man involverer seg med.

Hadde han enda hatt et motiv, drept en person han hatet, en far som hadde slått han når han var liten, whatever, så kunne man tenkt at dette var en engangshendelse, men denne fyren drepte PLUTSELIG, helt uten grunn, og man trenger ikke en rapport da for å forstå at denne mannen mangler noe som er ganske relevant.

Og i tillegg hadde dama uskyldige barn i huset. Idioti kaller jeg sånt.

Annonse

Nope... hun gamblet med sitt og barnets liv....

Men jeg blir i hele tatt syk i sjelen av voksne som lemlester barn....Ødelegger ofte nattesøvnen min slike saker..

Man blir så utrolig følsom ovenforslike ting,spesielt etter at man har fått egne barn.

Nope... hun gamblet med sitt og barnets liv....

Men jeg blir i hele tatt syk i sjelen av voksne som lemlester barn....Ødelegger ofte nattesøvnen min slike saker..

Man blir så utrolig følsom ovenforslike ting,spesielt etter at man har fått egne barn.

"Nope... hun gamblet med sitt og barnets liv...."

Nettopp! Og akkurat det er poenget mitt.

Denne dama spilte russisk rullett med seg selv og sine barn sine liv.

Hennes liv er opp til henne, men det er de uskyldige jeg tenker på...

Ja, jeg fikk også helt vondt når jeg leste det her. Klarer ikke å se for meg hvor ondt mennesket faktisk kan være, og ikke vil jeg se det for meg heller.

Det samme gjelder den andre tragedien i dag. 4 stk som fikk avsluttet sine liv med et skytevåpen.

.."Det burde ha vært noen tegn som tilsa at han hadde blitt psykere igjen.."

Hvorfor det? Se på drapene på Kongsvinger i dag,- det kom som lyn fra klar himmel.

Her hjelper det ikke med krystallkule..

Hvem har dratt inn krystallkule? Jeg tror ikke på krystallkule. Vet du bakgrunnen for disse drapene? Sluker du alt som står i avisene? Jeg har ikke kommet med noen bastante svar. Jeg bare spekulerer.

"Nope... hun gamblet med sitt og barnets liv...."

Nettopp! Og akkurat det er poenget mitt.

Denne dama spilte russisk rullett med seg selv og sine barn sine liv.

Hennes liv er opp til henne, men det er de uskyldige jeg tenker på...

Ja, jeg fikk også helt vondt når jeg leste det her. Klarer ikke å se for meg hvor ondt mennesket faktisk kan være, og ikke vil jeg se det for meg heller.

Det samme gjelder den andre tragedien i dag. 4 stk som fikk avsluttet sine liv med et skytevåpen.

Det er vel en av de to voksne som så dramatisk lekte Gud og tok med barna og seg selv i avgjørelsen....

Det er en syk syk syk verden vi lever i....nesten så man vurderer å bure inn seg selv og barna....men vi kunne jo bli en smule ustabil av det å..

Ellers var jeg så dum å la meg provosere av sør i dag,bjeffet litt til andre pga det,men jeg var snill og beklaget da olmheten ga seg...=o)

Er ikke helt enig i det du sier her, må jeg si. Uavhengig av hvilke eksperter som har sagt ditt og datt, så er det noe skummelt med en person som en gang har klikket på den måten. Jeg vil ikke påstå at moren har like mye skyld i det som skjedde, men jeg synes heller ikke hun kan utelukkes helt.

"............"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...