Gå til innhold

han er borte

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fatte athan er borte, deter tre uker siden nå. han var mitt livs store kjærlighet... i hvertfall i åttende klasse:) Jeg vetikke hvorfor kjegskrive på dette forumet, sikkert fordi deter her jeg er"vant" til å skrive.

Jeg fatter ikke atjeg aldri kommer til å se det herlige smilet hans igjen, høre de tåpelige kommentarene om alle som gikk forbi. Jeg kommer aldri til å se den glansen øynene hans akkurathadde fått tilbake.

18 år ble han, det meste avlivetsitt brukte han på stoff og alkohol. Ikke nå lenger. han varferdig med det, hadde fått seg dame. Alle sa at de var redningen for hverandre. Det er bare ho igjen nå.

Jeg skjønner detikke... hvorfor akkurat han?

Alle visste atdetkom til å skje noe igjen snart, detvare bare ingen som trodde detkom til å bli ham.

Kjære du... min store kjærlighet en gang i tiden, nå angrer jegpå atjeg aldri fortalte deg det mens du var i live. jeg sa det til grava di for noen dager siden. deter så trist å se den. Lyset som brenner hele tida, er detmora di eller bestemora di som har satt det dit? Snakke med faren din forrige uke. Han har blitt gammel kjære venn, dere har vel aldri vært verdens beste venner, derfor tror jeghan sørger mer enn noen kan forstå.

C. går det relativt bra med, ho vil flytte, har ingenting igjen her uten deg. da ho mista deg mista ho alt. J har det heller ikke lett, han har mistet humoren. K er detingen som har settsiden begravelsen, tror ike han kommer igjen noen gang jeg, han har heller ingenting her å gjøre uten deg.

Kjære gode du...

Jeg hadde ingen venner å miste... så hvorfor mistet jeg deg?

Håper du fortsatt vil være min venn kjære.

Vil aldri glemme deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74811-han-er-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Tarazvennen!

Lenge siden sist nå..

Hvis du kommer inn hit og ser svaret mitt, må du vite at jeg tenker på deg! Jeg ser at du ikke har vært her inne mye i den siste tida.. Ikke jeg heller. Prøver å holde meg oppe, ikke synke ned i det som engang var.

Likevel glemmer jeg aldri.. Ikke deg vennen min.. Ikke de andre.. Ikke fortida mi..

Vil klemme deg hardt og lenge!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74811-han-er-borte/#findComment-383974
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...