Gå til innhold

Hvordan skal jeg takle alt dette?

Anbefalte innlegg

Gjest jente1983

Jeg er ei jente på 19 år. Føler at jeg har det ganske bra, men jeg sliter ofte med at jeg blir litt deprisiv og føler meg utrolig ensom. Jeg har fått vite en del om familien min, noe som har gått ganske inn på meg! Jeg har et godt forhold til både mamma,pappa og min bror, men likevel er det noe som gjør at jeg ikke føler meg helt vel. Jeg er den i familien som alle kommer og forteller sine problemer, gleder, sorger osv. til. Helst problemene. De siste gangene jeg har vært ute med venner i helgene, har jeg bare blitt super deppa utover kvelden. Jeg kan liksom ikke snakke med noen om problemene mine heller, for det værste jeg vet er når folk syntes synd på meg! Også er det en del som er veldig privat. Jeg jobber fulltid som lærling, og går på kveldskole, så jeg har ikke så mye fritid. Det er først nå i høst jeg har begynt å bli deppa! Dette er noe som sliter veldig på meg, og jeg har det ikke gøy når jeg er ute med venner. Hvordan skal jeg klare å legge problemene mine til siden, og kose meg?!? Jeg har kanskje ikke fått forklart meg helt, men hvis det er noen som kjenner seg litt igjen i min situasjon, eller har noen gode råd hadde jeg satt utrolig stor pris på om du kunne svart meg!

hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74867-hvordan-skal-jeg-takle-alt-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...