Gå til innhold

En takk til deg som skapte verden og meg

Anbefalte innlegg

Tusentakk.

Tusentakk for at tusenvis av uskyldige mennesker dør hver dag, tusentakk for at tusenvis dør av sult, tusentakk for krig, tusentakk for fattigdom, tusentakk for hat, tusentakk for kulde, tusentakk for mørket.

Tusentakk for at jeg ikke har et mål med livet, tusentakk for at jeg sliter hver dag, tusentakk for at jeg ble tvangsinnlagt så mange ganger, tusentakk for at jeg får kuttet meg, tusentakk for pengene som brukes på røyk, alkohol og piller.

Tusentakk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74889-en-takk-til-deg-som-skapte-verden-og-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"tusentakk for at jeg får kuttet meg, tusentakk for pengene som brukes på røyk, alkohol og piller."

Det er du selv som velger å kutte deg, det er du som bruker penger på alkohol og piller, blågutt....

Hver og en har ansvar for sitt eget liv..

klems

Sult, krig, ufred, ujevn fordeling av goder her i verden er nok menneskeskapt!

Jeg er ikke personlig kristen. Men Jesus var en snill fyr som ville alle godt. Han hadde nok gått inn i en depresjon verre enn din hadde han sett hvordan verden ser ut i dag.

Ellers ser jeg det sånn at du må ta tak i din egen situasjon og se hva positivt du kan få ut av ditt liv. Det er ialfall ikke høyere makter sin feil at du ikke har noe mål med ditt liv.

Sett deg mål, og prøv å nå dem. Det er lov med små mål, og museskritt! Men et sted må en begynne.

Lykke til!

Som flere andre har skrevet: Hver og en har ansvar for sitt eget liv. Ingen tvinger deg til å drikke deg drita og ta piller.

Ingen sier at du må takle all smerten helt alene.

Sett deg ett mål til å begynne med: Slutt å ruse deg. Det vil være et steg i riktig retning.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...