blaagutt18 Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Tusentakk. Tusentakk for at tusenvis av uskyldige mennesker dør hver dag, tusentakk for at tusenvis dør av sult, tusentakk for krig, tusentakk for fattigdom, tusentakk for hat, tusentakk for kulde, tusentakk for mørket. Tusentakk for at jeg ikke har et mål med livet, tusentakk for at jeg sliter hver dag, tusentakk for at jeg ble tvangsinnlagt så mange ganger, tusentakk for at jeg får kuttet meg, tusentakk for pengene som brukes på røyk, alkohol og piller. Tusentakk. 0 Siter
andungen Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 at det var??.... tror nok at en til syvende og sist må ta ansvar for sitt eget liv..kanke nytte legge skylda over på diffuse guder og andre vesener..dessverre.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 "tusentakk for at jeg får kuttet meg, tusentakk for pengene som brukes på røyk, alkohol og piller." Det er du selv som velger å kutte deg, det er du som bruker penger på alkohol og piller, blågutt.... Hver og en har ansvar for sitt eget liv.. klems 0 Siter
goliane Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Sult, krig, ufred, ujevn fordeling av goder her i verden er nok menneskeskapt! Jeg er ikke personlig kristen. Men Jesus var en snill fyr som ville alle godt. Han hadde nok gått inn i en depresjon verre enn din hadde han sett hvordan verden ser ut i dag. Ellers ser jeg det sånn at du må ta tak i din egen situasjon og se hva positivt du kan få ut av ditt liv. Det er ialfall ikke høyere makter sin feil at du ikke har noe mål med ditt liv. Sett deg mål, og prøv å nå dem. Det er lov med små mål, og museskritt! Men et sted må en begynne. Lykke til! 0 Siter
Gjest natolars Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Som flere andre har skrevet: Hver og en har ansvar for sitt eget liv. Ingen tvinger deg til å drikke deg drita og ta piller. Ingen sier at du må takle all smerten helt alene. Sett deg ett mål til å begynne med: Slutt å ruse deg. Det vil være et steg i riktig retning. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.