Gjest ikke undertegnet Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg sitter her og sliter med en gym-oppgave på skolen. Jeg har astma(anstrengelsesastma), og den viser seg jo når jeg trener, og det må jeg også skrive i oppgaven min. Det jeg lurer på er: når jeg sykler (på helsesstudio, hvor jeg liksom sitter og trår) kjenner jeg ikke noe til astmaen. Jeg blir svett og sliten og sånn, men ikke astma. Men når jeg sykler på vanllig sykkel og når jeg springer, så komme astamen snikende som bare det! Hva er grunnen til dette? Er det noen sammenheng, elelr er det bare tilfeldig. Jeg blir veeeeeldig takknemlig for raske svar. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Såvidt jeg vet kan anstrengelsesastma utløses av kald luft, så det er kanskje grunnen til at du kun merker den utendørs ved sykling. Hvis du derimot får det av annen trening innendørs, så er det vel heller at du holder et lavere tempo på ergometersykkelen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.