Gå til innhold

natt

Gjest riita

Anbefalte innlegg

Er frustrert. For alt jeg ikke får utløp for. Tar for mye sovetabletter - ikke bra. Har gjort det igjen - får dette aggressive over meg - inni meg og får lyst å manipulere. Fordi jeg er frustrert. Vet jeg ikke er noen fin person akkurat. Har visst vanskeligheter med å skape mitt eget liv. Det er ikke lett å jobbe eller få jobb med mange års psykdom bak seg.

Men jeg jobber nå for tiden. Går bare å venter på å bli innkalt til gruppe. Er spent på hvordan det er. Ellers strever jeg fremdeles med å bli voksen. Gikk bra en stund helt til i sted. Kunne bare ønske det var mulig med kjærlighet og nærhet. Mulig for meg. Mulig å finne det. Og å finne ro i meg selv. Kunne ønske. Selvrespekten er liten, på nullpunktet når jeg er manipulerende. Gråt inni meg. Rives og slites inni meg. Ennå. Tør ikke helt å ta steget. Vet ikke hvor jeg skal ta steget hen. Kunne ønske jeg turte å lage en sti. Må i grunn bare fortsette på min vei for å bli selvstendig - voksen. Det er ikke lett. Det er som så mye holder igjen. Føler for å gråte nå. Tror jeg går og legger meg.

Godnatt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74945-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...