Gå til innhold

trenger litt trøst, jeg!!

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

jeg er blakk, for jeg måtte ta med ALLE dyra til dyrlegen. kaotisk.

og i forrige uke streika bilen. så jeg var egentlig blakk allerede da..

men NÅ!!! eer jeg helt tom for penger, 20 dager for tidlig, og verre blir det.. for gjett hvem som krÆSSJA i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

som bulka en annens bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

og gjett hvem som hater seg selv nå....

og gjett om jeg gruer meg til tlf ringer og får beskjed om kostnader..

.................................

dette er vel nok til å dissosiere av, så jeg er vel blåst i hodet i morra tenker jeg.

er ikke helt borte ennå, panikk anfalla må gi seg først..

*hyle, hyle, hyyyyyyyyyyyl*

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor dum går det an å bli??????????????????

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

FAEN!!!

så må jeg på verksted med bilen min - nok en gang, og jeg har 700 kr igjen å leve for resten av mnd, .. og dyra skal tilbake til vet`n snart.

mao... bilen må vente, så jeg kjører skraphaug. ikke så ille på min bil da.. riper og knust speil og sånt bare.

åssen får jeg det til!!??

sperres inne, burde jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75226-trenger-litt-tr%C3%B8st-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

Huff, dette hørtes leit ut. Noen dager _er_ bare håpløse, da alt går galt.

Har du ingen du kan låne penger av?

Bedre tider kommer :-)

jeg har bursdag snart.. så jeg skal tigge penger så godt jeg kan fra alle hold.. ingen gaver i år takk, bare penger!!!

jeg har bursdag snart.. så jeg skal tigge penger så godt jeg kan fra alle hold.. ingen gaver i år takk, bare penger!!!

Usj, så kjedelig! At alt bestandig skal gå inn i husholdningen! Du skulle virkelig hatt en mann som jeg har - som elsker å lage budsjetter og som er flink til å holde dem! Ellers hadde vi også vært konk, med ny leilighet, en liten gutt og det hele!

Synes fryktelig synd på deg - er så stressende å ikke ha god råd! Håper det går bra med dyrene dine!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...