Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Hei jeg er en jente som har sosial forbi tror jeg vet ikke helt hva jg skal gjøre har liksom prøvd alt utenom medesiner"

Hjelp meg til å forstå deg riktig. Du _tror_ du har sosial fobi og har forsøkt divers terapi-former, med mislykket resultat. Og nå vurderer du å begynne med medisiner? Har jeg forstått deg riktig så langt?

Om du har gått i terapi burde vel din terapeut/lege vite om du har en sos. fobi? Om du har flere av symptomene på en sos. fobi ville jeg forhørt meg med min lege om hva slags beh. mulight som ville vært best for meg.

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75337-angst/#findComment-382495
Del på andre sider

"Hei jeg er en jente som har sosial forbi tror jeg vet ikke helt hva jg skal gjøre har liksom prøvd alt utenom medesiner"

Hjelp meg til å forstå deg riktig. Du _tror_ du har sosial fobi og har forsøkt divers terapi-former, med mislykket resultat. Og nå vurderer du å begynne med medisiner? Har jeg forstått deg riktig så langt?

Om du har gått i terapi burde vel din terapeut/lege vite om du har en sos. fobi? Om du har flere av symptomene på en sos. fobi ville jeg forhørt meg med min lege om hva slags beh. mulight som ville vært best for meg.

Mvh.

ok, jeg vet jeg har sos angst for jeg har alle syptonene på det og jeg skal til legen min nå snart og forhøre meg om hvilken typer behandling jeg kan bruke. jeg blir svett, kvalm, vondt i hode og svimmel og disse tingene skjer vær gang jeg er ut for og treffe venner eller jeg skal ut i det hele tatt! takk for svaret...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75337-angst/#findComment-382944
Del på andre sider

ok, jeg vet jeg har sos angst for jeg har alle syptonene på det og jeg skal til legen min nå snart og forhøre meg om hvilken typer behandling jeg kan bruke. jeg blir svett, kvalm, vondt i hode og svimmel og disse tingene skjer vær gang jeg er ut for og treffe venner eller jeg skal ut i det hele tatt! takk for svaret...

Har du forsøkt kognitiv terapi? (bruk søkfunksjonen på dol) Av medisner kan Buspar være vel verdt et forsøk, men forhør deg med din lege du.

Håper du overvinner angsten

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75337-angst/#findComment-383163
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...