Gjest store-meg Skrevet 23. oktober 2000 Del Skrevet 23. oktober 2000 hei! Noen som har noen råd til meg?! jeg vil såååå gå ned i vekt,men jeg klare ikke å holde meg unna goteri.jeg har prøvd veldig mye men.... det sån da jeg ikke får gotri en dag blir jeg dårlg humør,rastløs oa sånn! HJELP!!! please!!!! klem fra ei som MÅ ha hjelp!!! jeg klarer det ikke aleine!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 24. oktober 2000 Del Skrevet 24. oktober 2000 Kjære store- meg! Mange opplever "et sug" etter søtsaker når de prøver å redusere vekta. Det beste råd er å prøve å spise regelmessige , ofte 4-5 måltider/dag og samtidig passe på at måltidene er sammensatt på en slik måte at ditt daglige behov blir dekt. Du kan kanskje få hjelp av våre ernæringsfysiologer her på doktoronline når det gjelder kost og ernæring. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.